İzleyiciler

11 Şubat 2013 Pazartesi

Taze Bitenler #4

Selam kızlar,


Öncelikle toplu hatıra fotoğrafı her zamanki gibi :)


  • Sebamed Saç Dökülmesine Karşı Şampuan; Açıkçası hiç memnun kalmadım. Deli gibi dökülen saçlarıma çare arayışı içerisinde almıştım. 3. şişeyi bitirmek üzereyken şu an kullandığım ve çözüm bulduğum şampuanla tanıştım, kalanını da fırçalarımı yıkamak için kullandım bitti.
  • Down Under Natural's Sıvı Saç Kremi; Her banyondan sonra saçlarımı taramadan önce mutlaka kullanıyorum. Çok memnunum çok. Şurada bahsetmiştim.
  • Avon Solution Pelling; Bu ürünü kullandığım dönemde yüzümde sivilceler çıkmaya başladı direk ürünü suçlamak istemiyorum ama soğudum kullanmadım. Kalanını ne mi yaptım :) Tabiki lavaboları ovdum :)
  • Rimmel London Lasting Finish 201; Yazısı için tık tık. Bu renk bana koyuydu. Açık renk BB kremle karıştırıp bitirdim. Tenime uyan rengi alındı kullanıyorum, çok çok memnunum.
  • Dalan Yoğun Bakım Kremi; Süper süper süper. 90 kuruşa sahip olunabilecek en güzel krem. Kokusu çok güzel, ellerinizi yumuşacık yapıyor. 10 dakika içinde emiliyor ellerinizden geriye bıraktığı his harika. İlk 10 dk bir yeri ellemezseniz iyi olur ama yapısı biraz yağlı ama Arkonun yağlı kremi kadar değil. Ben genelde gece yatarken kullandım. Ya da dışarı çıkarken.
  • Betty Boop Oje Çıkarıcı Pedler; Çöpe gidiyor. Gereksiz, işe yaramayan bir ürün. Hiç anlam veremiyorum işe yaramayan bir şey nasıl üretilir, alan var mı çok merak ediyorum. VanilyaClub kutusundan çıkmıştı.
  • Flormar Far Paleti; Üniversite döneminde aldığım yeşil tonların bulunduğu far paleti. Varlığını bile unutmuşum çoğu rengi bitmiş zaten. Nerden baksanız 7 yıldır benimle. Doğru çöpe.




  • Gratis Parfüm; Yazın kardeşim kullanmıştı. Onu özlediğimde aldım sıktım valla yalan yok. Kendileri yaban ellerde üniversite okumakta. Çok hafif kalıcı olmayan bir koku.  
  • Temizleme Sütü ve Toniği; Şurada bahsetmiştim bu ikiliden. Memnun kalmadım. Süt artık şişeden çıkmıyor yapısı koyu yapıştı kaldı şişeye. Kesmekle uğraşmadım hiç. 
  • Essence Get Big Lashes Maskara; Burada bahsetmiştim kendilerinden. Zorla kurutttum belki kuruyunca iş yapar diye ama bu sefer de hepten dökülmeye başladı göz altlarıma hatta bazen gözümün içine kaçtı dökülenler o derece. Çok üzülüyorum ama bitmemişken atmak zorundayım.
  • Maybelline Affinitone Kapatıcı; Şurada bahsetmiştim. Bir daha alabilirim, elimdekiler bitsin.
  • Hello Kitty Eyeliner; Yazısı burada
  • Pure Beauty Pudra; Parabenin her türlüsü barındıran bu pudrayı bir daha almayı düşünmüyorum. Yazısı burada.
  • Cecile Oje; Rakı beyazı diye bilinen renk. Çok kullanıyorum ben bu rengi. Artık dondu içinde kalan oje kullanılmıyor.
  • Alessandro Manyetik Oje; Amaçsız buluyorum açıkçası. Sevmedim ne rengi güzel, ne de kullanışı. Aparatı da var mıknatıslı, onu da çöpe gönderdim. VanilyaClub kutusundan çıkmıştı.
Artık pamuklardan felan bahsetmek istemiyorum rutin sürekli bitiyor, en çok bitirdiğimiz şey olsa gerek hatta. Ama lilibenin pamuklarından memnun kalmadığımı belirtmek istiyorum. Tamam boyutu güzel kocaman ve yüz için ideal ama çok fazla ürün emiyor. Örneğin H2O su gibi çekiyor içine, buna gerek yok açıkçası. Benrinin pamukları 1 numara bundan sonra şaşmam. Gratislerde bulabilirsiniz. Hem dikişli hem de çok fazla ürün emmiyor. 

Bitti, hepsi bu kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)