İzleyiciler

20 Şubat 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi #75 GARNIER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA

Selam kızlar,

Karşınızda uzun zamandır benimle olan ve bir türlü kullanmaya fırsat bulamadığım Garnier 3'ü 1 arada. Evet fırsat bulamadım çünkü elimde yeterince temizleyici, peeling ve maske bulunmakta. Marka tek bir ürün ile 3 işlem yapılabileceğini vaadediyor. Neymiş onlar; Temizleme, Peeling ve Maske. Ben bu ürünü nasıl kullandım? İlk zamanlardan banyoda gözenekleri açık yakalamışken maske olarak tuttum yüzümde, ama her halükarda ürünü ciltten temizlemeye çalışırken tanecikleri yüze deydiğinden sonuç olarak zaten peeling yapmış oluyorsunuz :) Aynı şey temizleme olayında da var. Şahane bir pazarlama stratejisi olmuş, tebrik ederim :) Bütün sonuçlar peelinge çıkıyor yani :) Benim günlük temizleyici olarak kullanamayacağım bir ürün malesef. Peeling amaçlı bir ürünü her gün yüzüme uygulamam doğru değil kanımca. Zaten yüzümde her zaman ufak tefek bir kaç sivilce bulunur, bunları peeling yaparak çoğaltmaktan korkarım en başında. Maske olarak açıkçası gözle görülür bir etkisini göremedim, sonrasında yine banyoda gözeneklerin açılmasını fırsat bilerek burnumun üstüne ve yanlarına(yanaklarımın üst kısmına) uyguladım. Siyah noktalarda etkisini gördüm kesinlikle.


Ürün yapısı çok güzel sürerken akmıyor, güzel uygulanıyor, tanecikler yeterli miktarda ve büyüklükte. Maske olarak yüzüme uyguladığım zamanlarda verdiği ferahlık hissi aşırıydı, dayanamayıp yıkıyordum, kokusunun da payı vardı unutmadan. Sadece burnuma ve yanlarına uyguladığımdan ferahlık hissi rahatsız etmiyor şimdilik. Yalnız yüzden temizlenmesi çok çok zor. Allahtan banyoda uyguluyorum, foşur foşur akan suyun altında temizlemesi bir nebze daha kolay yoksa lavaboda temizlenmesi tam bir eziyet olabiliyor. Fiyatı 10-15 tl arasında değişiyor. Bir daha alıp almamakta kararsız kaldığım ürünler arasına adını yazdırdı. Ama ürünün beğeneni çok yani, sonuçta her ürün herkeste aynı etkiyi bırakacak diye bir kural yok...




Sevgiler, Saygılar...

15 yorum:

  1. Ben ilk çıktığında almıştım bu ürünü.. Açıkçası ben ne bir yararını görmüştüm ne de bir zararını. Şimdi kullandığım ürünlerle cildim çok daha düzgün :) Ama kiminin cildine de çok iyi geliyor.. :)

    YanıtlaSil
  2. Ben ilk zamanlar bol kepçe yüzüme sürmüştüm duştayken ve yüzümde 2 dakikadan fazla tutumayıp yıkamıştım çünkü o ferahlık yanmaya dönüşmüştü sonra içeriğinde mentol olduğunu fark ettim sanırım bundan kaynaklanıyordu. fındık tanesi büyüklükte uygulamak en doğrusu sanırım. ortalama bir peeling bencede...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle size katılıyorum, yüzümde fazla tutamıyordum ben de, aynen peeling olarak iş görür bence, bana göre günlük bir temizleyici değil.

      Sil
  3. Süngerlerle uygulama yaptığım için zor olmuyor temizlemesi,gayette memnunum gözenekleri temizlemesi harika peeling ve daha sonra maske olarak kullanıyorum etkisi inanılmaz.

    YanıtlaSil
  4. cildimde 17 yaşıma kadar bir tane bile sivilce çıkmamıştır ne zamn lise sona geçtm stres başladı yüzmde ufak tefek sivilceler çıktı. şuan bi arkadaşım kullanıo memnun bu tip ürünleri cildimi sürüp sürmemekte tereddüt yaşıorum acaba yan etkisi war mı her cilt için geçerli midir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cildimde sivilce olduğu dönemlerde içerisinde tanecik olan ürünleri yani peelingleri pek tercih etmiyorum sen de etme bence. Her cilt ürünlere farklı reaksiyonlar gösteriyor bu sebeple sana kesin bir şey söyleyemem maalesef...

      Sil
  5. bende bu ürünü 2 gündür kullanıyorum fakat fark ettim ki yanaklarımda kızarıklaığa sebep oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızarıklık oluştuysa bence kullanmayı bırakmalısın.

      Sil
  6. kuru ciltlere uygun değil diyorlar dogrumudur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikrim kuru ciltler çok sık kullanmamalı, ya da iyi nemlendirme tercih etmeleri ardından.

      Sil
  7. Ben 3 gun kullandim yuzum sivilce oldu ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  8. temizleme peeling ve maskeyi ard arda mı yamamız gerekiyo

    YanıtlaSil
  9. Benim cildim cok kuru ve 2 gndür kullanyorm cildimde hic sivilce yok ve ürünü cildimden ckarttığımda 2 tane sivilce gördüm ve ertesi gn bu sivilceler kücülüyor acaba sizce kullanmalımıyım nemlendirme yapıyorum

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)