İzleyiciler

16 Şubat 2013 Cumartesi

Misafirim Var... Günlük Makyaj - LUSH POPCORN DUDAK PEELİNGİ

Selam kızlar,

Sanırım "Misafirim Var" yazılarını bundan sonra Cumartesi günlerinin vazgeçilmezi haline getireceğim :)
Biliyorsunuz geçen hafta 7-24 Makyaj konuğumdu, o yazı için tık tık

Bu hafta da sevgili Günlük Makyaj blogunun sahibesi beni kırmadı konuğum oldu. Kendisinin blogunu ziyaret etmek için tık tık.


Merhaba sevgili bloggerlar ;
Bugün sizlere başka bir blogdan yani Pek Hanım Hanımcık ’in bloğundan sesleniyorum. Bu inanılmaz keyifli bir duygu J Kendisi bana mail attığında ne kadar güzel bir fikir gerçekten çok yaratıcı diye düşünmüştüm. Ve beni de bloğunda misafir etmesinden dolayı da gururlanmıştımJ
Kendisine burdan çook çook teşekkür ediyorum beni misafir ettiği, bu yazımı kendi bloğunda paylaştığı  için.
Gelelim bugünkü konumuza J Bu yazımda Lush Popcorn Dudak Peeling’ini misafir edeceğim sizler için. Biliyorum ki bir çok blogda okudunuz ve Lush’ ın çok merak edilen ürünlerinden biri Popcorn. Bende gerçekten o kadar severek ve keyifle kullanıyorumki!



Popcorn bana Lush’a çekim yapmaya gittiğimde hediye edilmişti.  En çok merak ettiğim ürünlerinden biriydi. Çok fazla blogda methini duymuştum. Gerçekten methedilmemek gibi değil. İçinde Hindistan cevizi yağı, şeker, deniz tuzu ve jojoba yağı içeriyor. Tadı ise hem tuzlu hem tatlı. Ben kullandıktan sonra durulamıyorum. Peeling taneciklerini temizledikten sonra dudağıma yağların nüfuz etmesini bekliyorum. Böylelikle yumuşacık oluyor dudaklarınız.

Üzerine dilerseniz Argan Yağı’yla ekstra yumuşaklık sağlayabilirsiniz. Hem bu sayede bakım yapmış da olursunuz. Aynı zamanda Argan Yağı’nı cildiniz için de kullanabilirsiniz.



Bu soğuk kış günlerinde dudaklarınız kurumuş ve çatlamışsa ölü deriyi atmak için gerçekten kullanışlı ve güzel bir ürün. Mutlaka denemenizi tavsiye ederim.
Ben tekrar beni bloğunda misafir eden Pek Hanım Hanımcık bloğunun sahibesine teşekkür ediyorum ve hepinizi kocaman öpüyorum J
Sevgiler…
Günlük Makyaj



Çok teşekkür ederim Günlük Makyaj, yine beklerim :)

2 yorum:

  1. Haftaya konuğun ben olabilirmiyim istersen makyajvehersey@hotmail.com a mail atabilirsin

    YanıtlaSil
  2. Tabiki olabilirsin mail atıyorum :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)