İzleyiciler

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi #135 THE BALM TIME BALM YÜZ BAZI

Selam kızlar,

Tam emin olup doğru yorumlamak için uzunca süre kullandım The Balm'ın bu makyaj bazını, evet yorumlarım şu şekilde;


Öncelikle fiyatından bahsedelim, 32 tl etiket fiyatı. Ama Gratisin arada yaptığı indirimleri yakalayıp uygun fiyata sahip olabilirsiniz.


Bir ürünü ilk sizin açtığınızı biliyor olmak insanın içini rahatlatan bir durum. Sırf bu sebepten dolayı rafın en arkasındaki ojeleri alırım denenmemiştir diye :):) eminim herkes benim gibidir...


Şimdi makyaj bazı kullanmayı günlük olarak pek tercih etmiyorum. Nemlendirici, üstüne baz, hatta nemlendiricinin altına SPF li güneş koruyucusunu da eklemeliyiz, üstüne sıvı bir cilt ürünü falan filan derken liste uzayıp gidiyor ve ben üst üste bir şeyler sürüp rahat edemeyenlerdenim. Sırf bu yüzden cilt ürünlerimi genelde SPF li tercih ediyorum ki üst üste ürün sürmemek için. Ama gel gelelim özel günlerde makyajımızın yüzümüzde uzun saatlerce ilk anlarındaki gibi kalmasını isteriz bu sebeple baz kullanmak kaçınılmaz olur. 

Büyük beklenti ile sahip olduğum bu baz üzülerek söylüyorum ki malesef beklentilerimi karşılamadı. Zaten çok fazla olmayan ama yine de bazı günlerde tamamen kaybolsun istediğim gözeneklerimi mi gizledi? hayır, makyajı mı daha uzun süre yüzümde tutup kalıcılığını mı arttırdı? hayır, parlamasına mı engel oldu? hayır. Ee naptı peki? :) Gözlemlediğim tek fark fondötenimi uygularken fırça kaydı gitti yüzümde yani daha rahat uyguladım ürünü. O kadar çok ürünle denedim ki bu bazı sırf yanılıyor muyum diye. Ama malesef durum budur. Bu arada herkes kokusundan şikayetçi, ama benim burnum sürekli tıkalı olduğundan fazla gelmedi ya da benimki kokmuyor, şanslıyım :)


Yapısına gelirsek, evet yukarıda da dediğim gibi ilk sürüşte yumuşacık ipeksi bir his bırakıyor ciltte dokunduğunuzda anlıyorsunuz, bu sebepten sanırım fırçayı çok güzel hareket ettirip rahat bir uygulama sağlıyor.

Yapısı jel gibi şeffaf enteresan tarif edemedim :) Bu sebeple nereye çok sürüldü nereye az sürüldü anlaşılmıyor. Benden tavsiye az sürdüğünüzü düşünüp fazla kaçırmayın ağır oluyor.


Ürünü ilk uygularken ki verdiği his güzel evet, üzerine makyaj uygulandığı hali de oldukça güzel ama makyajım her zaman ne kadar dayanıyorsa bazı kullandığımda da o kadar dayandı, amaç makyajı uzun süre ciltte tutmaksa sen sınıfta kaldın dostum :) Yani olsa da olur olmasa da olur bir ürün, kim bilir ne zaman bitiririm. Kendimi kasıp her gün kullansam bile 2-3 ay ömrü var :) Bu arada içerisinde hemen hemen her bazın içerisinde olan silikon var.


Sevgiler, Saygılar...

11 yorum:

  1. İyi ki almamışım o zaman. :)
    Yaz günü gündüz staja giderken kullanırım diyordum ama alamamıştım bir türlü.İyi ki de alamamışım :)

    YanıtlaSil
  2. içeriğinde silikon ve mika olduğu için gözenek genişletir. The balmdan almadığım tek ürün bu. Mağazada bileğime denediğimde, dediğin gibi sadece kadife gibi yumuşak his bıraktı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıraktığı his güzel evet ama önemli olan makyajın kalıcılığını uzatması bunu da yapamıyor ...

      Sil
  3. Ben de hep rafın en arkasındakileri alıyorum :)

    Parmağına aldığın miktar tüm yüz için yeterli geliyor mu?:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Bazı ben de bir kere uyguladım. Diğerlerine göre beğendim ama evet beklentiyi fazla yüksek tutmamak gerekiyor. Dolgunlaştırıcı özelliği başarılı.
    Genel olarak Balm'ı beğeniyorum ama bu bazın süper ötesi olduğunu ben de söyleyemem :)
    Çok sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolgunlaştırıcı derken? Gözenekleri doldurma demek istiyorsan eğer hayır ben pek başarılı bulmadım doğrusu. Evet beklenti yüksek olunca hayal kırıklığı oluyor malesef :)

      Sil
  5. Her cilde göre farklılık gösteriyor belki de ama baz aramaya devam diyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Lorealın bazını aldım bende aynı etkiler ondada var işte silikondur yumuşacık bir etkisidir gözenekleride küçültüyor,demekki her baz aynı hemen hemen,bunuda orda övüyorlardı the balm ve essence baz alınmamalı demekki bunu öğrenmiş olduk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkileri kişiden kişiye değişebilir yine de diyorum ama genel olarak görüşlerim bu yönde :) Essence pembe ambalajda olanı aydınlatıcı olarak kullanıyorum :)

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)