İzleyiciler

9 Mayıs 2013 Perşembe

Ürün İncelemesi #131 RIVAL DE LOOP MANİKÜR ÇUBUKLARI


Selam herkese,

Manikürünü evde kendi yapan biriyim. Normalde tırnak etlerimi çoğunlukla kesmem, itme yöntemini kullanırım. Aslında bir tarafı sivri diğer tarafı kesik tahta çubuklardan yardım alırdım ama geçenlerde Rossmann da dolaşırken Rival De Loop standında bu manikür çubuklarını gördüm, işe yarayacağını düşünerek denemek istedim. Ve bingo :) acayip işime yaradılar.


Çubukların bir tarafı kesik diğer tarafı törpü gibi, tırtıklı bir yapıda. Kesik tahta ucu ile etleri itip kenarlardaki ölü derileri törpü tarafı ile temizliyorum. Ayak baş parmağındaki sert derileri bile kolaylıkla çıkardı, bundan sonra favorimdir. Bu arada fiyatı 2,99 tl.


Ben memnun kaldım denemenizi öneririm, bittikçe alacağım ürünler arasına girdi çoktan.

Sevgiler, Saygılar...

11 yorum:

  1. Teşekkürler benim de ilk fırsatta denenecekler listeme eklendi :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy ben bunlardan arayıp duruyordum bir türlü de denk getiremiyordum. Meğer Rossmann'da varmış hemen alacağım çok teşekkür ediyorum çok makbule geçti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok aradım rasgelinde çok sevinmiştim :)

      Sil
  3. Güzel ve uygun fiyatlı bi ürün.. Merak ettim. Biran önce denemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tırnak etlerimizi iyice yumuşatıyoruz uygulamadan önce, unutma :)

      Sil
    2. Tamamdır :) Teşekkürler..

      Sil
  4. ben de bakıp bakıp almadım bunları belki denerim şimdi.. gerçi ben manikür yaptırıyorum ama arada kendim düzeltirken iyi oluyor böyle şeyler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene bence evde çok pratik oluyor. ama iyice yumuşatmak gerekiyor önce etleri ve ölü derileri.

      Sil
  5. güzel yazı olmuş ben çok merak ediyordum. ölü derileri yumuşatıcı ürünler kullandıktan sonra bunu kullansam alır mı acaba o kaskatı görüntüyü? burdan görmeden önce dün rossmann a gittiğimde aradım ama kalmadı dediler üzüldüm..bir dahakine alıcam sanırım bu posttan sora :)

    msblueblack.blogspot.com

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)