İzleyiciler

2 Mayıs 2013 Perşembe

Ürün İncelemesi #128 REAL TECNIQUES POWDER BRUSH

Selam herkese,

Şurada bahsettiğim amazon fırça alışverişimin bi parçası olan REAL TECNIQUES PUDRA FIRÇASI ile devam ediyoruz. Kimileri fırça yazılarından pek hoşlanmıyor ama bu denli kaliteli ve ucuz fırçalardan bahsetmemek ayıp olurdu diye düşünüyorum :)



Kargo hariç 9,25 $ ödeyerek amazon.com sitesinden aldım. Fiyatı sitede kimi zaman değişiklik göstermekte.


Görüldüğü gibi kendileri gayet tombik bir fırça ve tam benlik. Pudrayı tombik ve yumuşak fırçalar ile uygulamaktan büyük zevk alan ben, bu fırçaya ba-yıl-dım.


Kılları tamamen sentetik. Kutudan ilk çıkarıp elimle kontrol ederken 2-3 tane kıl döktü sadece, gün aşırı şurada bahsettiğim ELF KABUKI FACE BRUSH ile değiştirerek kullanıyorum. Henüz başka kıl döktüğüne şahit olmadım. Ayrıca yıkaması çok kolay, hemen temizleniyor ve geceden sabaha kuruyor.


Resimde görüldüğü gibi çıkıyor kutusundan ama zamanla kıllar açılıyor ve kocamaaan bir fırça oluyor. Bu sayede yüzünüze bir kaç hareketle pudranızı uygulamış oluyorsunuz zaman kaybetmeden. Ben sadece pudra uygularken kullanıyorum. Allık ya da başka bir işlem için oldukça büyük geldi benim yüzüme.


Kendisinden oldukça pahalı ablalarından daha iyi iş çıkardığını söyleyebilirim, siz de uygun fiyata kaliteli bir pudra fırçası almak istiyorsanız fırsat vermenizi öneririm. En kısa sürede yedeklene :)

Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)