İzleyiciler

27 Şubat 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi #80 BIODERMA SEBIUM GLOBAL

Selam herkese,

Bioderma ürünlerinin hemen hemen hepsini severek kullandığımızı biliyorsunuz. Son zamanlarda siyah nokta ve sivilce problemleri yaşamaya başladım. Bioderma Global kremi piyasa çıkardığında ciddi ciddi merak ettim bu ürünü. Ve geçenlerde şurada bahsettiğim alışveriş ile almış oldum.


Aldığım günden beri sabah ve akşam olarak düzenli kullanıyorum. Hatta tüp bitmek üzere. Sabahları yıkadığım yüzüme ilk bu kremi sürüp sonrasında nemlendiricimi uygulayıp makyajımı yapıyorum. Akşamları da yine aynı şekilde makyajdan arınmış temiz cildime uygulayıp, eğer cildimin neme ihtiyaç olduğunu hissedersem artı nemlendirici uyguluyorum. Nemlendirme konusunu ilgili sitelerdeki birkaç kişi ile görüştüm. "Eğer cildinizin neme ihtiyacı varsa üstüne nemlendirici uygulayın." dediler, bu sebeple ihtiyaç gördüğümde üzerine haricen bir nemlendirici krem uyguluyorum akşamları. Tek başına uyguladığımda cildimi kurutmadı kesinlikle hatta yumuşacık yaptı.


Bu kremi gece sürdüm hop sabah sivilcelerim yok olsun diye düşünürseniz, hayal kırıklığına uğramış olursunuz. Kremi yaptığı iş şu, sivilceniz kaç günde geçecekse bunu yarı yarıya indiriyor. Ben bu kremi sürdüğümde sivilcelerin kabuk olup kurumaya başladığına şahit oldum ve bu yüzden de severek kullanıyorum. Evet biterse kesinlikle tekrardan alırım cilt bakımımın bir parçası oldu diyebilirim. Ayrıca siyah noktalarda da etkili olduğunu düşünüyorum ciddi ciddi.


Kremin yapısı çok güzeli az bir miktar tüm yüze yetiyor. Kokusu var ama bir AKN krem kadar ağır değil. Hafif, hatta ben erkeksi ve hoş buluyorum kokusunu :) Sürdükten sonra ipeksi bir his bırakıyor yüzde. Hemen emiliyor ve yapış yapış bırakmıyor cildi. Dudaklarınıza değdiğinde sakın yalamayın tadı berbat :) Ayrıca hemen ellerinizi yıkamanızı tavsiye ederim çünkü yanlışlıkla gözlerini ovuşturduğunuzda gözleriniz acayip yanıyor. Zaten göz ve dudak çevresine çok getirmemeye dikkat edin ürünü. Sitesinde ürün için şunlar söyleniyor:

Bioderma Sebium Global 30 ml 

Akne eğilimli ciltteki sebumu sağlıklı ciltteki sebuma en yakın şekilde yeniden düzenleyen ve akne oluşumunun bütün aşamalarında etki gösteren yeni nesil bakım

• Cilt pürüzlerinin sebepleri ve sonuçları üzerinde biyolojik olarak etkilidir.

• Bakuchiol içeren Fluidactiv Patent ciltteki yağ asitlerinin kalitesini ve miktarını düzenlemeye ve sebum kalitesini iyileştirmeye yardımcı olarak cilt pürüzlerinin oluşumunun sebepleri üzerinde etki gösterir.

• AHA esterleri ile siyah noktaları ve cilt pürüzlerini gidermeye yardımcı olurken, Çinko Glukonat ve Enoksolon ile yatıştırmaya ve enflamasyon sebepli kızarıklığı ortadan kaldırmaya yardımcı olur.

• Sébium Global günde 1-2 kez kullanılabilir. Sebium H2O ya da Sebium Foaming Gel ile temizlenmiş cilde uygulayınız.

• Sébium Global mükemmel bir makyaj tabanıdır. Gözle temasından kaçınınız.

Özellikleri: 
Cilt Toleransı yüksektir. Komedojenik değildir



Ayrıca bazı akne kremleri gibi aşırı bir yakma hissi yok. Belki çok açık ya da derin kusurlarda birazcık yakma yapabilir.


Sevgiler, Saygılar...

8 yorum:

  1. Gece kremi olarak çok severek kullanıyorum; ama bugün kutusunda yazan nottan da destek alarak makyaj altına kullanma hatası yaptım... Fondöten sürmek azap oldu soyulmasından :( Bir de, yüzü germiyor, kurutmuyor; ama bana kalırsa eğer cilt çooook yağlı değilse, kesinlikle nemlendirici şart. üstüne...

    Ben açıkçası Global'den pek bir şey anlamadım. Gece Sebium Serum, gündüz de Pore Refiner kullanım olarak çok daha mantıklı geliyor. Zira Global güye bu iki ürünün birleşimi , ama soyulma durumundan dolayı yalnızca gece kullanılabileceğini düşünüyorum.

    Senin memnun kalmış olmana sevindim gerçi, iyi günlerde kullanmaya devam et :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürdükten sonra cildin emmesini bekledin mi sen? Ben biraz bekleyip sonra nemlendiricimi sürüyorum. Ve ardından fondöten sürmeden de biraz bekliyorum. Yani yüzüme ne sürersem süreyim sonraki adım için cildin emmesini bekliyorum ürünü. Ben soyulma yaşamadım hiç açıkçası.

      AKN krem cildimdeki sorunlara hiç fayda etmemişti ama dediğim gibi GLOBAL direk kabuk olup dökülmesini sağladı sivilcelerimin. Pore Refiner de kullanıyorum ama amacım tedavi amaçlı olduğundan makyaj bazı olarak görmüyorum GLOBAL'i. Zaten cildim biraz toparladığında sadece gece kullanmayı düşünüyorum.

      Çok memnunum hiç bitmesin istiyorum :)

      Sil
  2. Bekledim, ama bekledikçe soyulması artıyor zaten :)

    Herkeste farklı reaksiyon verebiliyor demek ki, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. ben de bu ürünü her sürdüğümde cildimden parça parça soyuldu o nedenle gündüz ben de kullanamadım..

    YanıtlaSil
  4. Bunu bende almayı düşünüyordum ama sebium foaming gel cildimi inanılmaz kurutuyor.Bioderme sebium serisinden korkmaya başladım.

    tekaska.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Ben de 3 aya yakındır kullanıyorum bu ürünü, sivilcelerimi tamamen hepsini gidermedi ama uzun süreli kullanımda cildimin daha arınmış olduğunu ve sivilcelerin azaldığını gördüm. Ben günde 2kere kullanıyorum, gece ve gündüz, makyaj altına da kullanmış oluyorum gündüz de kullandığım için, ben herhangi bir sorun yaşamadım açıkcası. Benim için 2.kez alınabilir bi nemlendirici oldu Global :).

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)