İzleyiciler

26 Şubat 2013 Salı

Ürün İncelemesi #79 BOURJOIS HEALTHY MIX KAPATICI – 51

Selam kızlar,

Geçenlerde kendisini blogumda misafir ettiğim (yazı için tık tık) PekBilmiş’in blogunda bu sefer ben misafir oldum J  Yazısı için pıt pıt. Kendisine çok teşekkür ediyorum ve bugün sizlere bahsedeceğim ürüne ışınlanıyorum…



Bu kapatıcının methini çok duyunca açıkçası merak ettim. 10 saat bilgisayar başında oturup, bir de sabahın 6 buçuğunda uyanıp uykusunu alamayan biri olarak son zamanlarda göz altlarıma hafif morluklar oturmaya başladılar, maşallah gün geçtikçe de iyice yayıldılar. Bu sebeple göz altlarımda morlukları kapatıp, yorgun görünümü azaltacak bir kapatıcı arayışına girmişken bu ürünü almış bulundum. Alalı çook uzun zaman oldu bu nedenle nereden almıştım, fiyatı ne kadardı hatırlayamıyorum şimdi. Ama baktım birkaç yere 30-40 arası değişiyor fiyatı.



Yapısı kremsi, ama dağıtması o kadar kolay ki, ayrıca yedirirken acele etmenizde fayda var çünkü ürün çabuk kuruyor ve kuruduktan sonra pudramsı bir doku bırakıyor ki ben bayılıyorum bu duruma. Ayrıca altına nemlendirici sürmenizi kesinlikle tavsiye ederi. Ben özellikle aydınlık görünüm vermesi için açık rengini tercih ettim, bir ya da iki ton koyusunu da cildimdeki kusurlar için kullanabilirim, çünkü bu renk cildime oldukça açık. Bildiğim kadarıyla ürünün 2 tonu daha var. Kapatıcının üzerine sabitlemek için pudra sürmeye alışkın olanlar, aslında buna gerek bile yok çünkü dediğim gibi ürün hemen kuruyup pudramsı bir his bırakıyor, ama el tiryakiliği benimki duramıyorum J Ürünün mat bitişi var.



Kokusu mis gibi. Ayrıca bu ürünün fondöteni de mevcut, onu da denemek istiyorum yakın zamanda. Ben elimle ya da çoğu zaman makyaj süngeri ile göz altlarımı hırpalamadan uyguluyorum. Kapatıcılığı ve kalıcılığı gayet yeterli bence. Bu üründen memnuniyetiniz göz altlarınızın kusuruna göre değişir diye düşünüyorum ben. Mesela bazı günlerde iki kat uyguladığım oluyor zombiye bağladığım zamanlarda yani, bana yeterli geliyor J İki kat sürdüğümde bile yapay bir görüntü oluşturmuyor. Duruşu çok doğal. Bu arada azıcık bir ürün iki göze de yetiyor, tüpü sıkarken dikkatli olun. Tamam süper yumuşak bir his bırakıyor ama, aşırı nemlendirici özelliği var diyemem.





Bitince tekrar tekrar alacağım ürünlerin arasına adını yazdırdı bu kapatıcı.

Sevgiler, Saygılar…
PekHanımHanımcık


6 yorum:

  1. bende denemeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. göz altı morluklarını kapatıyorsa benimde alınacakalr listeme eklendi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda da bahsettiğim gibi, morluklarınızın derecesine bağlı ürünü sevmeniz.

      Sil
  3. 51 numarası çok açık bir renk oldugu için göz altını aydınlatmak için uygun bir ürün.

    YanıtlaSil
  4. nerden bulabilirim bunu acaba

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)