İzleyiciler

2 Şubat 2013 Cumartesi

Ürün İncelemesi #64 RIMMEL LONDON LASTING FINISH 25 HOUR

Selam kızlar,

Bol fotoğraflı bir yazı karşınızda, öncelikle fotoğrafların kalitesizliği yüzünden özür dilemek istiyorum, çünkü çekimleri flaşsız yapmaya çalışıyorum renkler doğal görünsün diye, flaş yanıltıyor çünkü en azından ben böyle düşünüyorum. Ev ortamında ve ışığında da flaşsız fotoğraflar net ve aydınlık olmuyor, maalesef gündüz çekim yapmak gibi bir şansım da yok iş güç malum, neyse uzatmayalım konumuza dönelim :)



Karşınızda Rimmel London markasının çoğu kimse tarafından övgüyle bahsedilen Lasting Finish 25 Hour fondöteni. Şuradaki alışverişimde sahip oldum kendisine 2. kez. Şöyle anlatayım, Watsonsdan ürünü ilk alışımda sağolsun satıştaki arkadaş bana açık renk diye 201 numara vermiş eve gelince fark ettim ve o zamanlar evime en yakın Watsons mağazası 30 dk uzaklıkta olduğundan gitmeye üşendim ve dursun dedim. Yaz bitince zaten rengi açılan cildime uymadı bu koyu renk, uzunca bir süre kullanmadım ama meraktan da çatladım. Sonra dedim ziyan olmasın, açık renkli bir fondötenle karıştırdım, o şekilde kullanmaya çalıştım ama ürünün tek başına başarısını görmem lazımdı, geçenlerde cildime en uygun rengi olan 100 IVORY rengini aldım. Aşağıdaki fotoğraflarda hem 201 CLASSIC BEIGE renginin hem de 100 IVORY renginin duruşunu görebilirsiniz. Ürün için firma diyor ki; "doğal kusursuz görünüm, nemlendirici hafif bir his". Tabi ki ürünün iyi ve çok olmasa da kötü yönleri mevcut.

İyi çünkü,
  • Yapısı çok güzel, ne çok sıvı ne de kremsi,
  • Uygulaması çok güzel, cilde güzel yediriliyor, her türlü fırça ile denedim sonuç hepsinde mükemmel, her fırçanın kapatıcılık ve duruş özelliği farklı tabi seçim sizin,
  • Kapatıcılığı yeterli geldi bana, her zaman söylediğim gibi ben ilk sürüşte yeterli kapatıcılık görmezsem genelde ikinci katı uyguluyorum ve sorunlu yerlere ayrıca uyguluyorum ürünü ya da ayrı bir kapatıcı ile işimi görüyorum, buna rağmen ciltte doğal durdu, ba-yıl-dım.
  • Benim cildim karma, yağlı ciltler sorun yaşayabilir ama pudra ile bu sorun aşılır diye düşünüyorum, kuru ciltler aşık olabilir :)
  • 25 saat zaten tutmam yüzümde makyajı ama günde en az 12 saat makyajlı durduğumu düşünürsek kendisini kutlamam gerekir, ne akma var ne kokma :)
  • Bitişi mata yakın,
  • Bulaşma yapmadığı söylenmiş ama her fondöten bulaşır arkadaş kıyafetin omuz bölgesine ve özellikle telefona :) ben mutlaka pudra ile sabitliyorum,
  • Nemlendirmesi de iyi yani ne diyebilirim,
  • Fiyatı uygun bence fiyat performans olarak düşünüldüğünde, indirimli alırsanız bir de ohoo sizden iyisi yok :) İndirimsiz 15,99 tl.
  • 30 ml olmasına rağmen oldukça bereketli çünkü çoğu ürün gibi az miktarı yeterli geliyor, tabi sizin kullanım miktarınıza bağlı.
  • Çok hafif bir kokusu var ben seviyorum, gerçi sadece sürerken geliyor kokusu burnuma.
Kötü çünkü,
  • Renk skalası yetersiz, 100 IVORY benim rengim diye göbek atarken cildime uyguladıktan sonra 1 ton koyu geldiğini gördüm, mutlaka bir iki ton daha açık rengi olmalıydı,
  • Tercih meselesi gerçi ama ben çevir kapak ürünleri sevmiyorum keşke pompalı olsaydı,
  • Gün içinde hafif parlama yapıyor yağlı ciltleri rahatsız edebilir bu durum, pudra ile tazelemek gerekebilir. Ben karma cildim T bölgemde gün sonuna doğru hafif parlama oluyor, pudra ile kontrol ediyorum bu durumu ayrıca şurada bahsettiğim kremi makyajdan önce uyguluyorum bu tarz ürünlerde.

Tekrar tekrar alacağım ürünler listesine adını yazdırdı.












                            






Siz bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz, benim gibi beğendiniz mi?

Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)