İzleyiciler

28 Şubat 2013 Perşembe

Ürün İncelemesi #84 CLINIQUE RINSE-OFF FOAMING CLEANSER

Selam herkese,

Uzun zaman önce aldığım bir setten çıkmış bulunan "makyaj temizleyici" adında satılan üründen bahsetmek istiyorum sizlere. Dostum "makyaj temizleyici" demişsiniz ama ne yazık ki tek seferde makyajı temizlemekte başarılı değil.


Fondöten + pudralı cildimi gün sonunda ılık su ile yıkıyorum önce. Sonrasında bu kremi elime sıkıp biraz avucumda ovalayıp yüzümü yıkıyorum. Sonra kurulamak için havluyu tampon şeklinde yüzüme bastırırken, bir de bakıyorum ki kısım kısım makyaj kalıntıları. Sonra aynı işlemi tekrar yapıyorum. Ben makyaj çıkarıcı ürünlerden istiyorumki, "tek seferde tüm makyajımı yüzümden söküp alın arkadaş". Çok şey mi istiyorum. Ha örneğin cildinize o gün fondöten sürmediniz, hafif pudra allıkla takıldınız. Eve geldiniz "şöyle bir üstten temizlesin" dediniz o zaman tamam lafım yok. Yani bir markanın her ürününü seveceğiz diye bir şey tabiki yok ama bu temizleyici bende tam bir hayal kırıklığı oldu açıkçası. 


Yapısı kremsi, görünüşü traş kremleri gibi :) Kokusu çok hafif geliyor bana rahatsız etmiyor. Köpürmesi normal. Ciltten temizlemesi zor değil. Göze uygulanmıyor bu arada. Sonracığma normal ciltler için diyor ama benim karma cildimi geriyor açıkçası, kuru ciltler uzak dursun derim, yağlı ciltler siz sevebilirsiniz. Ürünü kullandıktan sonra ciltte "gıcır gıcır" diye tabir ettiğimiz his oluşuyor. Tam boyu 50-60 tl arası değişen bir fiyat ile satılıyor.


Zaten 50 ml lik bir ürün. Tek seferde makyajımı çıkarmadığı için 2 kere aynı işlemi yapmak zorunda olduğumdan 1 haftaya kalmaz biter. Siz bu ürünü kullandınız mı? Yorumlarınızı gerçekten merak ediyorum.

Sevgiler, Saygılar...

1 yorum:

  1. makyaj cikarmak cogu temizleyici icin zor oluyor, gecenlerde cesitli yaglari kullanarak makyaj cikarmayla ilgili bir yazi okudum ve denemeyi dusunuyorum. uzum cekirdegi yagi, jojoba yagi gibi yaglar cok guzel temizliyorumus.

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)