İzleyiciler

7 Şubat 2013 Perşembe

Yeni Ciciler #7

Selam kızlar,

Azıcık, ufacık, tefecik bişiler aldım geçen gün işte bunlar;


Alışveriş merkezinde kardeşimi beklerken dolaşayım dedim Watsons'a girenin boş çıktığı nerde görülmüş :) Kelebek markasının yüz keselerinden aldım. Fiyatı 5,99 içinde 3 tane var birini kardeşime, birini kardeşimin arkadaşına verdim biri de bana kaldı :) Denedim, beğendim. Uygularken nazik davranmakta yarar var kese sonuçta. Kalyondan tanesi 2,25 olan ojelerden aldım 3 tane. Bordoya bayıldım, diğerlerini french yaparken kullanırım dedim. Fondöten süngerimi atmıştım geçenlerde, almak istediğimde Watsonsda yoktu, görünce yapıştım hemen çok memnunum ben, fiyatı 5,99. Yalnız temizliğini iyi yapmak gerekiyor, ben her kullanıştan sonra yıkıyorum mutlaka. 


Sonracığma Biodermanın yeni çıkardığı Global kremi merak ediyordum, sağdan soldan da iyi yorumlar gelmeye başlayınca denemek istedim. Birkaç online satış sitesinde araştırdım fiyatını. En uygun burada buldum. Ürünü kullanıp yorumlayacağım ilerleyen günlerde.Yanında 200 ml yüz yıkama jeli ile birlikte set tercih ettim. Jelden zaten şuanda kullanmaktayım, 500 ml olanı yarıladım. Daha önce hiç alışveriş yapmamıştım bu siteden ama memnun kaldım, 1 günde geldi kargom ayrıca kafama takılan bir husus vardı aradım tatlı dille yardımcı oldular, ayrıca hangi üründen tester istediğimi sordular, ben de göz kremi denemek istediğimi söyleyince kutuya Bioderma Sensibio göz kremi koymuşlar sağolsunlar, ama zaten bu benim şuanda kullandığım göz kremi :) Sonuç olarak http://www.hassascilt.com sitesi bundan sonra alışveriş yapacağım sitelerin arasına eklenmiş oldu. Neyse H2O bitmişti, hazır lazımken onu da attım sepete. Biri kardeşe gitti. H2O mini boy bir şişe olsa da çantamda taşıması kolay olsa derken ta-ta-ta-tammm kutudan mini şişe çıktı :) Diğer testerı kullanabileceğimi sanmıyorum rengi koyu. Neyse gelelim fiyatlarına; 1+1 H2O, hemen hemen her yerde olduğu gibi 47,60. Global Set, 43,60. 

Bu arada 10 puanı tamamlamak için 2 puan lazımdı, tamamlanmış oldu Şimdi ne alsam ne alsam :) En çok kullandığım ve çabuk bitirdiğim H2O alırım herhalde. Var mı sizin tavsiyeniz??? Ayrıca şu puanlarda şifre olayı varmış, aslı var mı bilgisi olan varsa eğer paylaşırsa benimle çok sevinirim...


Sevgiler, Saygılar...

5 yorum:

  1. güle güle kullan:) bioderma makyaj temizleyiciyi bende kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok alıştım şişe biterken hüzün basıyo :)

      Sil
  2. Umarım iyidir bu krem,benimde çok işime yarayacaktır eminim ki. :)
    Yazısını merakla bekliyoruum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmaya başladım en 3-4 hafta kullanmam lazım, umarım faydalı olur...

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)