İzleyiciler

25 Şubat 2013 Pazartesi

Ben Bu Aralar...



Pek seviyorum bu boncuklu ciciyi, sırf daha sık takabilmek için gömlekler alıcam kendime yeni :)



I love kuru kafa...


Kardeşimin hediyesi bilekliğim ile saatim pek yakıştı.


Bilekliği takacağım günlerde, ona uygun kıyafet seçiyorum genelde tam tersi olmaz mıydı? :)


Çok severim, gördüm mü dayanamam, paketin hepsini bitirmeden rahat edemem...


Zımba aşkına... Hevesim gitmiyor, bitmiyor :)


Bu havalarda ayaklarım donmasına rağmen çok seviyorum, eşim anane ayakkabısı olduğunu iddia ediyor :)


Elif Şafak'tan Bit Palası 2 günde okudum bitirdim. 


Ve her kitapta gibi, bu kitaptan da bana düşen cümleleri seçtim. Denizin kıyısında durmuşuz...

4 yorum:

  1. beyaz boncuklu kolye çok güzelmiş:)güle güle kullan.Bit plas'ı bende çok severek okumuştum çok akıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet akıcıydı ama çok sevdiğim söylenemez...

      Sil
  2. kuru kafaya bayıldım cnm. kitabın son sözü vurucu olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım :) son sözü değil ama bana düşen mesajı :)

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)