İzleyiciler

4 Şubat 2013 Pazartesi

Elf Fırçam Sizlere Ömür

Selam kızlar,

Aldığım günden beri bayıla bayıla kullandığım, beklentilerimi tamamen karşılayan, her üründe başarılı uygulama sağlayan aslında pudra fırçası olan ama benim fondöten fırçası olarak kullandığım ELF fırçam sizlere ömür oldu dün gece, çok üzgünüm :(


Daha yazısını yazamadan kendisini kaybettik :) Hemen özet geçeyim, dediğim gibi pudra fırçası olarak tanıtılıyor ama ben krem kapatıcılarla ve likit fondötenlerle kullandım. En kıvamlı-kremsi fondötenlerde bile ürünü cilde dağıtmada başarılıydı. Ürünü o kadar güzel yediriyordu ki cilde eşit olarak, ayrıca kapatıcılık özelliğini de arttırıyordu ürünün. Neredeyse hiç fırça izi bırakmıyordu bitişinde. Aldığım günden beri başka fırçaya ihtiyaç duymadım desem yeridir. Yalnız fırçada tek zorlandığım nokta temizlenmesiydi, kılları sık ve sert olduğundan aralara giren fondötenin temizlenmesi bir hayli zordu hatta imkansızdı diyebilirim. Adamlar pudra diye üretmiş sen fondöten uygularken kullanırsan olacağı o yani :) Çok sık yıkamadım açık konuşayım, belki doğru değil ama hem üşendiğimden, hem zor olduğundan, hem de fırça zarar görmesin diye 3-4 kullanımda bir yıkadım bu fırçayı. İlk yıkamamda 3-4 kıl döktü, sonrasında yüzümde hiç kıl bırakmadı kullanırken. Geçen sabah fondöten uygularken yüzümde 3-4 tane kıl bıraktı önemsemedim, sonra gece temizlerken elime tutam tutam kıl gelmeye başladı ve artık kullanmak imkansızdı. Kendisine allahtan rahmet diliyoruz :) güldüğüme bakmayın aslında çok üzgünüm. En yakın zamanda yenisini alacağım hatta yedekleyeceğim. Şimdilik Elf kadar olmasa da çok sevdiğim Flormarın fırçasıyla idare ediyorum, şuradaki.


Şurada bahsettiğim  ELF fırçasından ne kadar nefret ettiysem aksine bu fırçaya aşık oldum tepe tepe kullandım. Ucuz etin yahnisi hesabı oldu bu fırça ne yapalım... Yıkarken çok dikkat etmedim açıkçası biraz da benim hatam olabilir. Yine de fazla uzun ömürlü bir fırça değil belirtmek isterim. Unutmadan ben gittigidiyordan almıştım, ama yeni keşfettim burada da satılıyormuş. Bu arada yurtdışında neredeyse bedava fiyatlı ürünlere TRde dünya para verip kazıklanaduralım hala.

3 yorum:

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)