İzleyiciler

19 Nisan 2013 Cuma

Ürün İncelemesi #126 MISSHA PERFECT COVER BB CREAM NO.21

Selam herkese,

Missha BB Cream ile karşınızdayım bugün. Şuradaki alışveriş yazımda bahsetmiştim daha önce Lilakutu' dan 59 tl ödeyerek sahip oldum. 



Gördüğüm günden beri çok merak ediyordum açıkçası ama rengini görmeden cildimde denemeden online olarak satın almak konusunda çok kararsızdım, cildim oldukça açık renk olduğundan ben de 21 numaralı rengini almaya karar verdim ( internetten çok baktım tabiiki renklere öncesinde)



Elimdeki bütün fondötenleri kış aylarında tükettim ve artık hazır sıcak günlerde gelmeye başlamışken BB krem gibi hafif ürünler kullanmak istiyorum. Elimde de sadece Missha' nın BB kremi var. Yalnız BB krem dediğime bakmayın fondötene yakın bir bitiş sağlıyor yani demek istiyorum ki, gayet kalıcı ve kapatıcılık performansı yüksek bir ürün. Artı bir de SPF 42 içeriyor, daha ne olsun. Piyasada satılan 4-5 tane BB kremi denedim daha önce, kapatıcılık konusunda Missha 1, Garnier 2. sırada ( karma ve yağlı ciltler için olanından bahsediyorum, uzun ince ambalajlı olanı) benim için.


Genel olarak bu üründen herkesin memnun kaldığını ve çoğu kişi tarafından övüldüğünü okumuştum ama kapatıcılık konusunda pek beklentim yoktu itiraf etmeliyim, ben biraz da yüksek koruma faktörü için almak istedim, yazın fondöten ciddi ciddi bunaltıyor çünkü beni. En kötü ihtimalle kapanacak yerleri kapatıcı ile halledip cilt tonumu eşitler pudra ile bitiş yaparım diyordum ama ürünün kapatma özelliği küçümsenmeyecek kadar iyi çıktı. Cildinizde aşırı derin ya da belirgin kusurlarınız yoksa alın size tek seferde 3 işi birlikte yapan bir ürün; kapatma nemlendirme, güneşten koruma :) Yüzümde lazer tedavim hala devam etmekte olduğu için bu ürünün yazın oldukça işime yaracağını düşünüyorum. Yalnız yazın bronzlaşan cildime açık kaçacak rengi, hatta şimdiden bronzer ile hafif renk vermeye başladım bile bir ton koyusunu alabilirim her an :)



Yapısı biraz kıvamlı, krem gibi yani.



Tek katta bitiş.


2. katta bitiş.


Kuru ciltler ürünü çok sevecektir ( yalnız çok kuru ciltler ciltlerinin kuruluk durumuna göre tabi altına nemlendirme ihtiyacı duyabilirler). Normal ve karma ciltlere ürünün nemlendirmesi yüksek ihtimal yeterli gelecektir diye düşünüyorum. Şu günlerde altına nemlendirici sürerek kullansam da yazın sadece ürünü sürüp makyajıma devam etmeyi düşünüyorum. Ürünün bitişi çok doğal ve parlak sayılır, ancak bir süre sonra cilt ürünü emdiğinde bitişi mata yaklaşıyor. Ben transparan pudra ile sabitledemeden yapamıyorum. Eğer ürünü yağlı ciltler kullanmak isterlerse sabitlemeleri şart diye düşünüyorum. Ürün gri alt tonlu, ilk sürdüğünüzde gözünüze tuhaf gözükebilir ama bir süre sonra cilt renginizle bütünleşiyor.

Çok hafif kokusu var, ben temizlik kokusu diyorum ona :), gün içinde kayboluyor.

İçerisinde bazı zararlı maddeler olduğunu söylemeliyim.


Bendeki 50 ml lik bir ürün ve bu sebeple pompalı şişede. Maalesef pompada sıkıntı var, bende mi böyle oldu yoksa genel olarak pompalı ambalajlarda mı sorun var bilemiyorum ama kimi zaman pompadan ürün gelmiyor bayağı uğraşıyorum.

Siz de almak isterseniz burada da satılıyor, farklı boyutlarda ve çeşitlerde.

Siz bu ürünü kullanıyor musunuz? Yorumlarınızı merak etmekteyim.

Sevgiler. Saygılar...






10 yorum:

  1. Ben 6 aydr kullanyrm cok memnunum bnde acik tenliyim ama 21 numarasi bna koyu geldi biraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sürerken koyu gibi duruyor, cilt tarafından emildikçe biraz donuk gösterdi cildimi, ama bronzer ile hallettim o sorunu çok doğal cildimde bir şey yokmuş gibi hissettiriyor ve görünüyor :)

      Sil
  2. bende misshayı çok merak ediyorum ama bu orjinalmi değilmi şüpheliyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lilakutudan aldım sahte olduğunu düşünmüyorum...

      Sil
  3. Bende almak istiyorum ama renkte kararsızım şarışınlara hangi rengi olur acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani cilt renginizi bilmediğim için bir yorum yapamayacağım malesef. Ben çok açık tenliyim 21 numarasını aldım bu sebeple.

      Sil
  4. ben de esmer tenliyim hangisini kullansam daha iyi olur ayrıca güneş kremi kullanmaya gerek var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten renk tonlarına bakıp karar verebilirsiniz ben öyle yaptım gelen renk cildime tam uydu yine de riskli tabiki... Ben ayrı bir güneş krem kullanmıyorum bu ürünü kullandığım günlerde yine de tercih size kalmış...

      Sil
  5. bu ürün bence hiç te hafifi bir urun degil oldukca agır ve gozenek tıkayıcı. Gri rengini ise hiç sevmemeiştim. İçeriği de hiç mi hiç masum değil o yuzden bb krem masumdur cildime zarar vermez fondoten verir dusuncesi benec cok yanlış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin beklentisi ve ihtiyaçları farklı oluyor haliyle, gri renkten ben de hoşlanmıyorum ama rengi benim cildimde bütünleşiyor bir müddet sonra. İçeriğine gelecek olursak haklısınız.

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)