İzleyiciler

4 Şubat 2013 Pazartesi

Ürün İncelemesi #67 LOREAL ELSEVE ARGININE DİRENÇ SAÇ MASKESİ

Selam herkese,

Saçlarımın delirmişcesine döküldüğü dönemde her şeye saldırdım son çare olarak. Bu maske de o ürülerden biridir. Sonrasında şurada bahsettiğim şampuan derdime derman oldu. Bu ürün de kenarda bayağı bi durdu hiç açılmadan. Kullandığım şampuanın şimdilik etkileri güzel ama uzun vadede bakmak gerekiyor şampuanlara, çünkü biliyorsunuz genelde ilk şişede etki gösterip saç ürüne alışınca etkisi yitip gidiyor, böyle olmamasını umarak devam ediyorum konuya.


Saç kremim bitince evde gözüme ilişti bu krem, dedim saç kremi olarak kullanayım en iyisi. Önceden bu serinin şampuanını ve kremini kullandım saç diplerim aşırı yağlandı ve farklı bir reaksiyon gösterdi şampuana, hatta bıraktım yarıda, şampuanımı değiştirdim o dönemde. Geçenlerde saçlarımı yıkayıp fazla suyunu alıp nemli saçıma boydan uca sürdüm, havluyu sarıp yarım saat bekledim, saç dökülmesi için yorum yapamam ama verdiği yumuşaklık etkisi oldukça iyi. Ben kullandığım her saç kremini arada sırada eğer üşenmezsem banyodan sonra durulamayıp 30 dk saçımda bekletip sonra duruluyorum. Hem kokusu mis gibi saça yerleşmiş oluyor, hem de yumuşaklık maximum seviyede oluyor. Bu maskeyi de banyoda saç kremi niyetine kullanıp bitirmeyi düşünüyorum. Zaten saçıma bu yaşıma kadar hiç boya sürmediğimden, kuaförde işlem yaptırmadığımdan o sebeplerden doğan sorunlarım yok. Yani taramada sorun yaşamıyorum saçlarımı, krem saçlarımı öyle açtı böyle kolay taradım diyemem. En güzel krem saça hangi etkiyi veriyorsa o etkiyi aldım kremden. Kokusu çok güzel, saçlarımı yumuşacık yaptı etkisi hemen geçmedi. 


Fiyatını hatırlamıyorum çok oldu dediğim gibi kenarda bekliyordu ama 10-15 tl arası satılıyor diye hatırlıyorum. Dökülmeye karşı etkisini şuan için görebilmem mümkün değil, zaten şampuanım o işi başarıyor şimdilik ama nemlendirme yönünden bakacak olursak tavsiye ediyorum. Tekrar alır mıyım? Neden olmasın saç kremlerinde değişiklik yapmayı çok seviyorum. Bu tarz maskelerin de saç kremlerinden daha etkili olduğunu düşünüyorum.


4 yorum:

  1. Bende dökülmeye etkisi varmı bilmiyorum ama saçlarım çok kuru, ama bu ürünün sadece sampuanını kullansam bile yumusacık oluyor. Sac maskesini denemedim ama onuda alacagım

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. kullandığın sampuanı öğrenebilir miyim ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bi şampuqn saçları yumusaçık ,yapıyor

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)