İzleyiciler

15 Mart 2013 Cuma

Ürün İncelemesi #107 ESSENCE SOFT TOUCH MOUSSE MAKE-UP


Selam kızlar,

Essence marka bu köpük fondöteni uzunca bir zaman önce aldım ama hiç kullanma fırsatım olmadı. Çünkü cildimde sivilce problemi vardı ve daha kapatıcı özellikteki fondötenleri kullandım o sıra. Şimdi cildim yola geldi :) Günlük kullanabileceğim daha hafif ürünlere yöneldim ben de, zaten havalar da yavaştan ısınmaya başladı cilt kaldırmıyor ağır ürünleri artık...



Tercihimi serinin en açık rengi 04 matt ivory renginden yana kullandım, iyi de ettim. Şu anki bembeyaz cildime cuk oturdu diyebilirim. İlk sürdüğümde bir kaç dakika ruh görüntüsü olsa da sonrasında hemen ciltle bütünleşiyor rengi. Hele ki üstüne bronzer ile kontürleme işlemi yaparsam tadından yenmiyor çok beğeniyorum. Eğer cildinizde kuruluk yoksa ya da pul pul olan bölgeler, aşırı kusurlar yoksa günlük olarak kullanabileceğiniz yumuşacık olan bu üründen memnun kalırsınız diye düşünüyorum ben. Ben kullanmadan önce mutlaka çok iyi nemlendiriyorum cildimi. Cilt rengini nefis sabitliyor ve enfes bir mat görüntü veriyor. Ben parmaklarımla uyguluyorum bazen iki kat geçiyorum ince ince, bazen tek kat kalın, ruh halime ve cildimin durumuna göre değişiyor. Üzerine pudra uygulamıyorum, zaten kendi pudralaşıyor ciltte bir müddet sonra. Cildimde çok doğal durdu gerçekten, favorilerim arasına da girmeyi başardı. Biterse tekrar alacağım kesinlikle yazın rahatlıkla kullanabilirim diye düşünüyorum. Yalnız kalıcılığı çok mükemmel değil, gün ortasından sonra hafif parlamalar oluyor, hatta gün sonunda makyajımı temizleyecekken neredeyse hiç kalmıyor yüzde (10-12 saatlik makyajdan bahsediyorum burada). Yani sürüp 6-7 saat sonra çıkaracağım zaten diyorsanız kullanın derim. İndirimsiz fiyatı 12,99 olması lazım. 








Siz bu ürünü kullandınız mı? Yorumlarınız nelerdir?

Sevgiler, Saygılar...

7 yorum:

  1. evet kullandım ama biraz kurutma yaptı burun kenarlarında yanaklarda bende.. o nedenle kaldırdım şimdi yazı bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Kullanmak istiyorum ama çok çok beyaz bir cildim var, yani bayağı bembeyaz. Çoğu ürün koyu kalıyor, sen de beyazmışsın ve memnunmuşsun madem ki bir alıp deneyeceğim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bildiğin beyazım yani, hatta Rimmel London fondötenlerin en açık rengi bile koyu kalıyor bana ama bu üründe rengi tutturdum bu sefer, ilk sürünce çok beyaz duruyor 4-5 dk.ya oturuyor rengi :) Umarım sen de memnun kalırsın...

      Sil
    2. Tamamdır işte bu! Onlar koyu kalıyor dedin ve anladım ki evet aynı şekilde beyazız^^ Kesinlikle deneyeceğim, çok teşekkür ederim^.^

      Sil
    3. Denemeye değer, zaten pahalı bir şey değil, al dursun kenarda :)

      Sil
  3. Bendede var, kıvamı kremsanti gibi parmaklayinca yeme hissi uyandırıyor :)) cilde sürümü yayması cok keyifli ama numaralandirmasi tersine bir ürün numara yükseldikçe renk açılıyor, bendeki 02 ... İndirimde bi bu kalmıştı seçme şansım olmamıştı, uygun fiyatli basit bir fondoten isteyene bundan guzel bisey olamaz... Essenceye yeni çeşitler gelmis, bu firmaya ve ürün politikasına bayılıyorum, güle güle kullanın ^^

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)