İzleyiciler

19 Ocak 2013 Cumartesi

Ürün İncelemesi #52 RIMMEL LONDON MATCH PERFECTION FONDÖTEN

Selam kızlar,

Bendeki 200 Soft Beige rengi. Bronzken aldığım için rengi açılmış cildime şu an koyu geliyor. Açık renk bi ürünle karıştırıp cilt rengime uydurmaya çalışıyorum, fakat o kadar memnun kaldım ki en yakın zamanda açık rengini almak istiyorum. 100 Ivory rengini almayı düşünüyorum o açık gelirse artık koyuyla açığı karıştırırım :) Bazı markalarda çok enteresan kendi rengimi bir türlü bulamıyorum. Mecburen iki renk alıp karıştırıyorum. 


Fiyatını tam hatırlayamamakla birlikte, 15-20 tl olarak tahmin ediyorum. İndirimleri takip edip sahip olursanız tadından yenmez. Ambalajı güzel cam şişede pompalı bir ürün olur kendileri. 2 bilemediniz 3 pompa benim bütün yüzüme yetiyor. Kokusu var. Herkes beğenmeyebilir, bana ağır gelmiyor. Zaten sürerken duyuyorsunuz kokuyu zamanla gidiyor. Ürün 30 ml. Gelelim artılarına ve eksilerine;




Artıları;
  • Kapatıcılığı günlük kullanımı bırakın özel günlerde bile yeterli olur (çok aşırı sorunlu ciltler hariç), ben yüksek performans istediğim zamanlarda 2. katı geçiyorum, sonuç olarak kapatıcılığını arttırmak size kalmış,
  • SPF 15 içeriyor,
  • Kıvamı çok güzel, fırça ile eşit olarak dağıtıyorum ben,
  • Fiyat - performans olarak gayet iyi,
  • Kalıcılığı çok çok iyi,
  • Bence kış için daha uygun bi ürün, ayrıca nemlendirmesinin iyi olduğunu düşünüyorum. 

Eksileri;
  • Cildi yağlı olanlar sorun yaşayabilir, benim karma cildimde parlamalar oldu, gerçi ben matlaştırcı krem kullanıyorum genelde ve pudra ile sabitliyorum ama ürün biraz ağır, hele yazın sürüp çarşı pazara çıkayım demeyin pişman olursunuz. 
  • Bitişi mat değil biraz parlak, pudrasız olmaz gibime geliyor.
  • Dediğim gibi kokusu var ama bana ağır gelmiyor, kokulara karşı hassas olanlar memnun kalmayabilirler,
  • Renk tonları diğer markalara göre koyu geldi bana,








Sonuç olarak bence az paraya alınabilecek güzel ürünlerden. Bence ürünü nasıl, nerede, ne şekilde kullanabileceğimizi bildikten sonra sorun olacağını sanmıyorum. Bu serinin kapatıcısını da merak ediyorum. Biterse tekrar tekrar alabileceğim bir ürün kesinlikle.



Siz bu ürün için neler düşünüyorsunuz?

Sevgiler, Saygılar...

12 yorum:

  1. bende de bu ve 201 numarası var. Benim de cildime koyu geliyor ama kötü görüntü yerine canlılık veriyor. dediğin gibi kokusu çok fazla ama ilginçtir ki rahatsız olmadım ben ki bu koku mevzusunda takıntılıyım.

    Ben günlük kullanım için almıştım böyle bir performans beklemiyordum açıkcası dediğin gibi kapatıcılığı benim de beklediğimin çok üstünde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle devamlı alacağım ürünler listesinde artık :)

      Sil
  2. Ben de kullanıyorum ve memnunum. Artılarını çok güzel listelemişsin. Eksilerinde ise benim cildim kuru olduğundan ben memnunum.
    İkinci bir ürün almak zorunluluğuyla alıvermiştim ama maybelline affinitone un tüplüsünden çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Affinitone dan kesinlikle daha başarılı, ama cilt tipi durumu var tabi kuru ciltler daha çok memnun kalır nemlendirmesi de çok güzel çünkü :)

      Sil
  3. Ben de 100 Ivory rengini kullanıyorum ve çok memnunum. Hatta son 2-3 pompa ürün kaldı. Ama ben yüzüme ve boynuma tek pompa yeterli bulduğum için günlük kullanıma çok uygun olduğunu düşünüyorum. Belki cilt tipimizden dolayı farklı düşünmüşüzdür. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 100 numarayı ben de ilk fırsatta almak istiyorum, elimdeki koyu uymuyor artık cilt rengime hatta arkadaşıma verdim şişe yarıdayken, bb kremler benim cildime yeterli geldiğinden(kapatıcılık açısından) fondötene pek ihtiyacım olmuyor günlük olarak, bir de dediğin gibi cilt tipiyle alakalı bir durum :)

      Sil
  4. Ben de bu üründen kullanıyorum. Ivory bulamadığım zaman ben de bir ton koyusunu almıştım ve koyu kalıyor gerçekten. Benzer birçok üründen daha iyi. İşte tek sorun tek bir mağaza zincirinde bulunması. O nedenle açık renk çabuk tükeniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık rengi bile bana koyu geldi sonradan satın aldım kullandım, bence bu büyük bir eksi...

      Sil
  5. ben de bronzlaştığımda nasılsa kısa süre için olduğu için, uygun fiyatlı ürün ararken denk gelmiştim. Nemli glowy duruşu hoşuma gidiyor ama artık bu bana koyu geldiği için yaz için dolapta bekliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazın kullanabileceğimi pek sanmıyorum özel günler dışında bana ağır geliyor biraz...

      Sil
  6. banada koyu geldi, buğdat tenliyim. Ama kapatıcılığını ve kokusunu çok sevdim :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)