İzleyiciler

19 Ocak 2013 Cumartesi

Ürün İncelemesi #50 PURE BEAUTY JASMINE WATER BB CREAM

Selam kızlar,

Sizlere Pure Beauty markasının BB kreminden bahsetmek istiyorum;

. Ürünü Watsonslarda bulabilirsiniz. Ben 2012 yaz sonunda almıştım, kış geç geldi bu sene biliyorsunuz tepe tepe kullandım sıcak günlerde, kendileri SPF30 içeriyor. 

. İlk zamanlar rengi çok açık geldi hem tatilde hem de solaryumda bronzlaştığımdan. Üstüne bronzer geçerek ya da koyu renk pudrayla sabitleyerek uyguladım. Sonradan cilt rengim açıldıkça daha rahat kullandım.

. Rengi sürdüğünüz gibi kalmıyor yüzde 5-10 dk sonra cilde oturuyor ama, esmer tenlilerin memnun kalacağını sanmıyorum yine de çünkü ürün oldukça pembe alt tonlu ve açık renkte. Hatta ben koyu renkli fondötenlerimin rengini açmak için bile kullandım şu sıralar. 

. Az miktarı tüm yüzünüze yetiyor.


. Sürüldüğünde yüze aydınlık bir görüntü veriyor.

. Bence nemlendirmesi iyi karma bir cilde sahibim ben. Pudra ile sabitlemeden duramadığım için aşırı parlama sorunu olmadı bende.

. Akneleri tedavi etme amacı bulunuyormuş, o konuda yorum yapamayacağım çünkü düzenli kullanmadım.

. Göz bölgesinde uygulanamıyor.

. Bence kapatıcılığı bir bb kremi göre gayet iyi. Çenemde pörtleyen yanyana 3 sivilceyi gayet başarılı bir şekilde kapattı. Kapatıcılığı arttırmak sizin elinizde. Ayrı bir kapatıcı kullanmadım bile. Ama aşırı kapatıcılık arayanlar hiç almasınlar. Benim cildim çok sorunlu değil. Ben seve seve kullandım hatta elimdeki bitmek üzere.

. Cilt tonunu eşitlemede çok başarılı.

. Fırça ile uygulanması zor diyebilirim. Ben hiç hoşlanmasam da elimle uyguluyorum.

. Kokusu çok hafif rahatsız edici değil.

. Ürün 30 ml.


Ürünün ambalajı güzel benim hoşuma gidiyor. Ürün kıvamlı olduğundan kontrollü ürün alabiliyorsunuz. Bulgarian Rose olan çeşidini de merak ediyorum.


Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam indirimli 15-18 arası bişeydi. Siz de Watsons mağazalarında sık sık gerçekleşen indirimde alırsanız tadından yenmez. Fiyat performans olarak bence gayet başarılı. Tek eksisi içinde paraben bulunuyor :( Yazın tekrar almayı düşünebilirim memnun kaldım.





Siz bu ürünü kullandınız mı? Neler düşünüyorsunuz?

Sevgiler, Saygılar...

4 yorum:

  1. Ben kullandım gayat güzel.Yorumlarına katılıyorum.Bu ay bitirdim hatta.Yeni çıkanı var şu an elimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bitti elimdeki benim de, yeni çıkan nasıl? Ne farkı var bundan?

      Sil
  2. Bende bugün alacam!! Paraben ne yapıyo ki??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça zararlı bi madde tatlım, internetten geniş araştırma yapabilirsin...

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)