İzleyiciler

23 Ocak 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi #55 NEUTROGENA PEMPE GREYFURT YÜZ YIKAMA JELİ VE GÜNLÜK PEELİNG

Selamlar herkese,

Bu ikilinin soldaki yıkama jeli olanı benim kullandığım ilk yüz yıkama ürünüdür. Ayıla bayıla tepe tepe kullanmıştım hatta ailecek kullanmıştık. Sağdaki peeling olanını da jelden çok memnun kalınca kullanmaya başladık. Sonradan farklı ürünler denemeye başlayınca kaldı bir köşede, zamanında severek kullandığım ürün olarak kendisinden bahsedilmeyi hak etti bence :) Ayrıca EN İYİ ÜRÜN ÖDÜLLERİ 2012 ödüllerinden birini kazanmış bulunmakta Pempe Greyfurt Serisi.


Yıkama jelinden başlayalım; Kokusundan nefret edenler olmuş ama aksine ben çok seviyorum. Temizlemesi gayet iyi. Benim cildimde yumuşacık bir etki bırakıyordu ama yinede bence her jel üründen sonra cilt nemlendirilmeli. Cildi çok kuru olanlara tavsiye etmiyorum. Sivilceli ciltler için üretilmiş, ve bence bu konuda gayet iyi. cildimdeki sivilceleri kurutmada 10 numaraydı(sorunlu sivilcelerim olmadığını hatırlatayım belli dönemlerde çıkan birkaç sivilce). Köpürmesi de çok güzel 1 pompa tüm yüze yetiyor foşur foşur yıka yüzünü, verdiği ferahlık hissi çok güzel. fiyat performans olarak gayet güzel bence fiyatı şudur diyemem çünkü birçok mağazada farklı fiyatla satılıyor, 15-20 tl civarı olması gerekiyor. Tekrar alır mıyım? Alırım kesinlikle elimdekiler biterse tabi :)

Günlük peeligle devam edelim; İnce tanecikli yoğun bir jel. Günlük kullanım denmiş, aslında peelinglerin günlük kullanımına karşıyım ama bu ürünün tanecikleri çok çok ince bu sebeple günlük kullanımda sorun yaratmıyor. Sabah jel akşam peeling olarak ya da tam tersi şeklinde kullanılabilir ikisi birlikte. Ya da tek başına da kullanılabilir elbette. Jelde de dediğim gibi kokusu beni rahatsız etmiyor. Cildi çok kuru olanlara tavsiye etmiyorum. Jelin verdiği etkiyi veriyor. Temizlenmiş, ferahlamış yumuşak bir cilt. Fiyatı 15-20 tl olarak satılıyor birçok mağazada.


Elimde olan bu seriyi açalı uzun zaman oldu araya başka ürünler girdiği için ben de duşta kullanıp ziyan etmeden bitirmeye karar verdim :) Peelingle vücudumu ovuyorum, jeli ise duş jeli olarak kullanıyorum şu sıralar :) Ayrıca jel ile fırçalarınıza da yıkayabilirsiniz.



Sizler bu ürün için neler düşünüyorsunuz?

Sevgiler, Saygılar...

6 yorum:

  1. Benimde merak ettiğim ürünlerden. Alabilmem için garnierin bitmesi lazım :) Yoksa bitirmeden birine başlayınca cildim şaşırıyor daha da berbat oluyor. kendimi frenlemeyi öğreniyorum sanırım :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birden ürün değiştirince ciltte sapıtıyor hemen :)

      Sil
  2. Benim cildim yağlıya dönük karma. Yazın daha yağlı oluyor tabii. Soldakini hiç kullanmadım ama sağdakini gelen övgüler üzerine yaz başında almıştım. 2-3 hafta düzenli kullandım ancak cildimde sivilcelenmeye sebep olunca bıraktım. Bir köşede duruyordu. :/ Ama vücuda kullanmak iyi fikirmiş. :) Zaten bu renk ziyan oluyor diye üzülüyordum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ürün her ciltte aynı etkiyi bırakmıyor malesef...

      Sil
    2. Katılıyorum. Okuduğumuz, duyduğumuz yorumlar her ne kadar yol gösterici olsa da aslolan kendi deneyimlerimiz oluyor. ;)

      Sil
  3. Merhabalar..Ben de karma/kuru bir cilt sahibi olarak dönemsel ve mevsimsel yağlanma durumlarında iki ürünü de kullandım.Fiyat/performans açısından kesinlikle çok iyi. Peelingi daha çok sevdim,daha az kuruttu beni :) Jeli bitiremeyince erkek kardeşime devrettim..
    Bu arada ben de beklerim bloguma..sevgiler..

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)