İzleyiciler

19 Ocak 2013 Cumartesi

Ürün İncelemesi #51 ESSENCE MY BASE

Selam kızlar,


Sırada kimileri tarafından beğenilen, kimileri tarafından nefret edilen Essence makyaj bazları var. Ben ikisini birlikte almıştım inanın sırf meraktan :) İkisini de ayrı ayrı baz olarak kullandım makyaj altına. Soldaki aydınlatıcı olan evet güzel bir ışıltı verdi ama bembeyaz yaptı. Zaten açık tenliyim vampir gibi dolaştım bütün gün :) Sağdaki ise aman Allahım tam biri işkenceydi. Yüzüme üst üste ürünler sürüp maskeli gibi dolaşmayı sevmem normalde kim severki ayrıca böyle bir görüntüyü. Ürün oldukça kıvamlı bir kere cilde yedirmek zor. Tek başına baz haliyle bile ciltte kalıp gibi bir şeyin varlığını hissediyorsunuz, bu oldukça rahat edici. Ayrıca rengi bildiğiniz turuncu. Bunu sürünce makyajınız cildinizde akmadan kokmadan duracak değil mi hem de uzun süre, tam tersi makyajım daha çabuk aktı ve yüzüm o kadar parladı ki nefret ettim. Zaten fotoğrafladıktan sonra da çöpe gönderdim.


Aydınlatıcı özellikle olanı yani pembe ambalajda olan, baz değil de sadece makyaj üstüne aydınlatıcı görevinde kullanılabilir, ki zaten pek çok kişi tarafından bu şekilde kullanılıyor bende dahil. Hatta Benefit High Beam aydınlatıcı ile çok benzetiliyor. Elimde High Beam olmadığı için karşılaştırma yapamacağım malesef. 



Arkadaşlar sağdakini zaten kafamda öldürdüğüm için soldaki aydınlatıcı olarak kullanabileceğimiz ürün ile yola devam etmek istiyorum :) İçinde gümüş ışıltıları olan bir ürün. Fırça ile uygulayabilirsiniz. Hafif ve doğal bir ışıltı aydınlık görüntü sağlıyor, içinde kesinlik sim bulunmuyor. Ürün görüldüğü gibi pompalı, ama biraz sorunlu, bi sıkarsınız gelir bi sıkarsınız gelmez kafasına göre takılıyor, böyle bir ambalajı var işte, ucuz etin yahnisi hesabı sonuçta. Kalıcılığı da fena değil. Fiyatı 10-13 tl arasıydı tam hatırlamıyorum. Ama indirimden kapın derim canlarım :) Fondötenime karıştırıp kullandım bir kere sonuç gayet iyi :) Ürün 20 ml. Bence uzun süre gider çünkü 1-2 pompa tek kullanımda yeterli olacaktır. Biterse tekrar alır mıyım evet alırım. İlk likit aydınlatıcım benim severek kullanıyorum. Hem ucuz hem güzel daha ne olsun :)





Siz bu ürün için neler düşünüyorsunuz peki?

Sevgiler, Saygılar...

8 yorum:

  1. Kalıcılığı da gayet güzel cnm.Sabahtan akşama kadar kalıyor bende.

    YanıtlaSil
  2. :) o turuncu olanın rengi pek fenaymış :)) ben hala alamadım my base :) güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. my base in ışıltılı olanını ben aydınlatıcı olarak kullanıyorum ve bence gayet de başarı:)

    YanıtlaSil
  4. Işıltılı olanı bende sevdim bi tane bitirdim hatta :)

    YanıtlaSil
  5. pekbilmiş'e katılıyorum ben de. O kadar turuncu gözüküyor ki yüzde nasıl durur düşünemedim bir an.

    Çok faydakı bir yazı olmuş.Almayı düşünüyorsun, hangisini almam gerektiğine yazından sonra karar verdim.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)