İzleyiciler

30 Ocak 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi #61 SUPERDRUG BB CREAM

Selam kızlar, 
Daha önce şurada ve şurada kullandığım bb kremlerden bahsetmiştim. Bu içlerinde en memnun olmadığım bb krem diyebilirim.



Benim için ürününün artıları;

  • Az da olsa, SPF 15 içermesi,
  • Paraben içermemesi,
  • Cilde nem vermesi,
  • Cilt tonunu eşitlemesi,
  • Kıvamı krem, rahatça yüze sürülebiliyor.
Eksileri;
  • Kapatıcılığı neredeyse hiç yok, bu ürünü bb krem olarak değil renkli nemlendirici olarak görüyorum ben, cilt rengini eşitleyen kapatıcılığı sıfır olan bi ürün,
  • Ben genelde kapatıcılığı az olan bb kremleri iki kat sürüp istediğim kapatıcılık özelliğini elde ediyorum ama bunda mümkün değil, kaç kat sürerseniz sürün azıcık kusurları bile örtmüyor,
  • 2 renk tonu var, bendeki açık olmasına rağmen koyu geldi cildime, boynumda renk farkı oluştu,
  • Aşırı parlak bir bitişi olmasa da yine de sevmedim bitişini, hadi pudra geçmeyelim canlı sağlıklı bir duruşu olsun diyelim, ı ıh olmuyor gün içinde parlama artıyor,
  • Parfümlü bir ürün ama beni rahatsız etmedi,
  • Ürünü belli bir süre kullanmazsanız ambalajında sulanıyor,


Yorumlarımı karma bir cilde sahip olduğumu söyleyerek sonlandırmak istiyorum. Kuru ciltler özellikle nemlendirmesini seveceklerdir. Ben bu ürünü hangi zamanlarda kullanabilirim? Cildimin kapatıcı özellikli ürünlere ihtiyacı olmadığı(sivilce izleri vs.) durumlarda cilt rengimi eşitlemek için çok sıcak olmayan havalarda kullanabilirim, pudra ile sabitlemek şartıyla tabiki.



Watsonslarda satılıyor ve fiyatı yanlış hatırlamıyorsam; 16,90 gibi bir şeydi. Sık sık yapılan indirimlerle uygun fiyata sahip olabilirsiniz.






Sizler bu ürünü denediniz mi? Ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler, Saygılar...



2 yorum:

  1. bende de sivilcelenme yapıyor bu ürün, ve genel yorumlar pek iyi yönde deil.

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)