İzleyiciler

25 Ocak 2013 Cuma

Ürün İncelemesi #57 MUSTIKA RATU TEMİZLEME SÜTÜ VE TONİĞİ


Selam kızlar,

Yukarıda gördüğünüz temizleme sütü ve tonik VanilyaClub kutusundan çıkmıştı. Elimdeki ürünler bitince denemek istedim. Açıkçası Mustika Ratu markasını ben daha önce hiç duymamıştım, gelen ürünler 50 ml lik. Fiyatları çok uygun geldi bana, süt 150 ml 12,40 tl tonik ise 150 ml 14,20 tl VanilyaClub sitesinde satılıyor.

Temizleme Sütü, yağlı ciltler içinmiş, salatalık özü içeriyor ve içerisindeki E vitamini antioksidan özelliği veriyormuş. Göz ve dudak dışındaki cilt makyajınızı temizleyebiliyormuşsunuz. Şimdi gelelim benim fikirlerime. Ben kesinlike temizle sütü insanı değilim :) Daha önce de denemiştim birkaç sefer sevmiyorum sevemiyorum. Sanki temizlemekten ziyade ürünü bütün yüzüme daha da yayıyormuşum gibi geliyor, abartıyor olabilirim ama makyajımı süt ile temizlerken acayip bir his oluyor cildimde, bana sıkıntı geliyor :) Ürün kıvamlı oldukça, bence dezavantaj bu, zaten temizleme sütü demeyelim bu ürüne, temizleme losyonu/kremi dyelim. Ayrıca iyi temizlemiyor. Ama kokusu çok güzel ve ferah.

Tazeleyici Tonik, yağlı ciltler içinmiş, salatalık özü ve A,E,F,H vitaminleri içeriyormuş. Cildi temizleyip yüz ve boyun bölgesinde nemlendirici özelliği varmış. Temizleme sütü ile makyajımı sildikten sonra yıkamadım tonikle sildim. Çünkü sütün makyajımı ne kadar temizlediğini görmek istedim. Sütle temizlenmiş cildi tonikle sildikten sonra pamukta oldukça fazla makyaj kalıntısı vardı. Tonikte süt gibi salatalık kokuyor, bu kokuyu çok sevdim. Nemlendirmesi de ahım şahım değil. Sadece kurutmuyor cildi o kadar.

Kutuda ilk gördüğümde araştırıp uygun fiyatlı olduklarını da görünce tam boylarını alıp kullanabileceğimi düşünmüştüm ama hiç sanmıyorum artık.

Ürünler 50 ml lik olduğundan yaklaşık 4-5 gün kullanılabilirler.

VanilyaClub sitesinden incelediğim kadarıyla marka hakkında şunlar söyleniyor;

Mustika Ratu



Tüketicilerin doğal içerikli ve üretimi süresince doğaya zarar vermeyen ürünleri tüketmeye yönelmeleri, bu değerler üzerine kurulan Endonezya'lı Mustika Ratu markasını öne çıkarıyor.
Java Kraliyet ailesinin bir mensubu olan Dr. Mooryati Soedibyo'un 1975'de üretmeye başladığı ürünler, 1978 yılında ticari atılımlarını yapmış ve 1980'lere gelindiğinde geleneksel kozmetik ürünlerini üretip tüketicilere sunmaya başlamış.
Mustika Ratu kainat güzellik yarışmasının önemli sponsorlarından olup her yıl bünyesindeki Taman Sari kraliyet Spa'larında doğal ve geleneksel uygulamaları yapmaktadır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)