İzleyiciler

8 Ocak 2013 Salı

Ürün İncelemesi #39 BIODERMA SEBIUM H2O ve SENSIBIO H2O

Selamlar herkese,

Kısa bir aradan sonra tekrar birlikteyiz kızlar. Kameram olmadığı için ürün fotoğraflayamıyorum bu yüzden de bir süre sizlerle bir şey paylaşamadım. Bu soruna en kısa sürede bir çözüm getireceğim. Önceden fotoğrafladığım bir kaç ürün fotoğrafı buldum, boş durmayalım dedim. Biodermanın herkes tarafından övülen H2O ları ile karşınızdayım. Öncelikle firma ürünler için ne demiş görelim; 

Sensibio H2O 
Hassas ciltler için durulama gerektirmeyen temizleyici, makyaj çıkarıcı ve yatıştırmaya yardımcı misel solüsyon.
 Sensibio H2O Misel solüsyon  hassas ciltlerin günlük temizliğini gerçekleştirir ve makyajı temizler.
 İçeriğindeki miseller kirlerin mikro emülsiyonunu gerçekleştirirken, cilt dengesinin korunmasına destek olur.
 Yatıştırıcı aktif ajanları sayesinde cilt temizliği sonrasında oluşabilecek tahrişi önlemede etkilidir.
 Yüksek  göz çevresi ve cilt  toleransına sahiptir.



Sébium H20
Karma ve yağlı ciltler için durulama gerektirmeyen temizleyici ve makyaj çıkarıcı misel solüsyon.
 Sebium  H2O yağ arındırıcı , yatıştırıcı ve tahriş etmeyen formüle sahip bir temizlik ajanıdır.
 Sebium  H2O mikroemülsiyon yapısı ile  cildi kurutmadan fazla yağı ve kiri nazikçe temizler. 
 Zenginleştirilmiş özel aktif içeriği ile mükemmel temizlik sağlar.
 Sebium H2O cildin en derin katmanlarını temizler.
 Patentli yağ düzenleyici Fluidactive® kompleksi  yağ dengesinin düzenlenmesine yardımcı olur.
 Sabun içermez. Komedojenik değildir.



Kırmızı kapaklı olanı yani Sensibio olanı Bioderma markasının kullandığım ilk ürünü. Kullandığım günden beri hayranım kendisine. İçine ne koyuyolar da makyajı şıp diye siliyor diye soruyorum kendime her defasında. Yeşil kapak olanı yani Sebium olanı setin içinden çıkmıştı hediye olarak. Zaten denemek istiyordum. Yüzümü sivilce bastığı bir dönemde sahip oldum, kullandım. Bu aralar ikisini birlikte kullanıyorum. Sensibioyu göz için, Sebiumu da yüz için kullanıyorum. Elimde bir 250 ml lik sebium daha var o da biterse tekrar almayı düşünmüyorum. Ama Sensibio sürekli alıp kullanacağım ürünlerin baş sırasında yer almakta benim için. Çünkü Sensibio ile hem göz hem de yüz makyajımı rahatlıkla silebiliyorum. Bu ara waterproof  ürünler pek kullanmıyorum bu nedenle bu ürünleri çıkarma kabiliyeti hakkında yorum yapamayacağım ama kullananlar bu konuda da gayet memnunlar.

Sensibio ile yüzümü sildikten sonra yıkama isteği olmuyo bende, ama sebium kullandıktan sonra nedense yıkamak istiyorum yüzümü, yapısından ve kokusundan dolayı sanırım. Ayrıca Sensibioyu göz temizliğinde kullandıktan sonra yüzün yıkanması öneriliyor. Yüz için kullanıldığında yıkamaya gerek yok deniliyor. Zaten ne kullanırsam kullanayım mutlaka makyajımı sildikten sonra şakır şakır yıkamam lazım yüzümü öyle bir huyum var içim rahat etmiyor. Sensibio daha su gibi daha akışkan, sebium ise gene su gibi ama daha kıvamlı gibi bilmiyorum saçmalıyor da olabilirim :) 

Bazıları nemlendirmeden önce tonik olarak kullanıyor, ben öyle hiç denemedim, dediğim gibi yıkamazsam içim rahat etmiyor.

Sebium serisinin birkaç ürünü daha var elimde, bu ürünün kendine has bir kokusu var bazıları rahatsız olabilir, zaman zaman beni de bayıyo bu koku. 

Gözleri yakıyor mu sorusunu çok okudum. Evet yakar ama nasıl? eğer pamuğa şakır şakır döküp gözünüzün içine fazla ürün kaçırırsanız yakıyor denendi :) Pamuğa ayarlı dökerseniz bir sorun yaşamazsınız. Ben Sensibioyu pamuğa döküp pamuğu 5-10 sn göz kapağımda bekletiyorum zaten maskara yumuşamış oluyor çok bastırmadan nazikçe temizliyorum göz makyajımı. Zaten hassas ciltler için olduğundan, yüz makyajını temizlerken asla tahriş, kızarıklık gibi sorunlara yol açmıyor. Sebium da yüzümde herhangi bir reaksiyona yol açmadı. İki ürün de yüzde kuruluk yapmıyor ama ben zaten yüz temizliğinden sonra nemlendirme işlemini aksatmadığımdan sorun yaşamadım. Bu ara cilt tipim çok dengesiz benim. Zaman zaman karma , zaman zaman da karmadan yağlıya dönük. 

Önceleri sadece Sensibio 1+1 kampanyası ile satılırken artık Sebium olanı da 1+1 kampanyası ile satılmaya başladı. Fiyatları sitesine göre 47 ile 59 tl arasında değişiyor 1+1 olarak. En uygun fiyatlısını araştırıp almak size kalmış :) 

Bence iki ürün de gayet başarılı, alınabilir. Ama ben Sensibio olanından daha çok memnunum yukarıda saydığım nedenlerden dolayı. Zaten şuan 3. şişeyi bitirmek üzereyim. Hatta annemde kalacaksam gece, çantama atıyorum sabah o derece alıştım kendisine. Kardeşime ve yakın arkadaşıma da alıştırdım. 1+1 kampanyası ile alıyoruz birlikte :) Ürün bence bereketli hemen bitmiyor (özellikle 500 ml olanı). Çok konuştum bitiriyorum yazıyı :)

İçerikleri aşağıdaki gibi; Kendileri bu konuda oldukça masumlar, paraben, alkol v.s içermiyorlar. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)