İzleyiciler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Ürün İncelemesi #60 THE BODY SHOP DEWBERRY VÜCUT LOSYONU



Selam hanımlar,

2012 yazında almış olduğum bir süre kullanıp araya başka ürünler girdiği için kenarda beklettiğim The Body Shop Dewberry Vücut Losyonundan bahsetmek istiyorum. Gördüğünüz gibi %50 indirimli satılıyordu, hem kendime hem de kardeşime almıştım. Yanlış olmasın 10 tl gibi bir fiyatı vardı indirimli. Kendileri 250 ml. Şimdi gelelim ürünün marifetlerine ve kusurlarına. En önemli husus koku bence bu losyonda. Sürerken bir ara bayılıyorsunuz, bir ara nefret ediyorsunuz, bir ara seviyorsunuz hoşunuza gidiyor  falan derken enteresan bir kokusu var anlamadım gitti cidden. Kokusunun kalıcığı 12 saat baskın 12 saatten sonra hafifçe kaybolmaya başlıyor. Sonra efendime söyliyeyim yapısı akışkan, sürümü kolay, rahatça yediriliyor ama gel gör ki cilt hemen emmiyor ve emene kadar da yapış yapış bir hissi var, evet bildiğiniz yapışıklık. En nefret ettiğim histir, kremlerde-losyonlarda. Neyse emildikten sonra allahtan güzel bir nemlilik hissine bırakıyor yapışıklık hissi. Bence nemlendirmesi kış için yeterli değil, yazın kullanılmasını tavsiye ediyorum ve ben de elimde neredeyse tamamı kullanılmamış bu losyonu yaza saklıyorum, süresi bitmeden bitiririm umarım. Gerçi yazın o sıcağında yapışık yapışık nasıl kullanacaksam artık. İlk defa tatilde kullanmış olduğum için kokusu bana tatili hatırlatan bu losyonu arada açıp kokladığım doğrudur :) Yine de yapısı sebebiyle maalesef tavsiye edebileceğim bir ürün değil. Biterse kesinlikle almam.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)