İzleyiciler

7 Mart 2013 Perşembe

Ürün İncelemesi #92 MAYBELLINE AFFINITONE PUDRA


Selam herkese,

Uzun zamandır elimde olan bu pudrayı yaklaşık 2 haftadır kullanmaktayım. Bu serinin fondöteninden daha önce şurada bahsetmiştim. Bendeki 17 ROSE BEIGE rengi, bu renk kışın açılan cilt rengime koyu geliyor biraz ama yine de kullanmaya çalışıyorum, çünkü bitsin istiyorum. Ürün 9 gr. Fiyatı mağazasına göre değişiyor. 

Flaşsız

Bu serinin ürünlerinde bir terslik var diyorum ben şahsen. Fondöteni de pudrayı da aynı anda aynı renk tercih ederek almıştım. Pudrayı gene kullanabiliyorum ama fondöten o kadar koyu geliyor ki cildime. Yani demem şudur ki aynı renk numaranın fondöteni ve pudrası aynı tonda değil. Benim pudralardan beklentim kapatıcılık değil, ben kapatıcılık olayını fondötenimle ya da kapatıcı ürünlerle halledebiliyorum, benim istediğim sabitlemesi ve parlamayı önlemesi. Maalesef başarılı bulamadım bu pudrayı. İlk uygulandıktan bir müddet sonra ciltle bütünleşiyor. Ama bir kaç saat sonra o ipeksi his gidiyor yapış yapış bir his bırakıyor yerine ve tabiki T bölgemde parlama. Hadi biraz pıt pıt geçeyim T bölgesinden diyorsunuz bu sefer de hayda ağırlık oluyor ciltte ki hiç sevmem bu hissi. Zaten ben genelde pudrayı tazelemeyi de sevmem ama mecbur kalınca başvuruyorum bu yönteme çare yok. Ayrıca bir süre sonra kısım kısım kusuyor cilt pudrayı. Nemlendirmeden de kullandım nemlendirerek de sonuç hep aynı. Hatta parlama için Bioderma Sebium serisinin severek kullandığım Mat kremini de kullandım bazı günler makyajdan önce ı ıh hep aynı.

Flaşlı

Pudra yapı olarak ince ve hafif. Makyajımın 2-3 saat yüzümde tutup sileceğim derseniz buyurun tam sizlik. Ayrıca yağlı ciltlere kesinlikle önermiyorum. Benim karma cildimde bile T bölgesinde parlama yapıyor 2-3 saatten sonra. İçinden sünger çıkıyor ama ben pudrayı büyük pudra fırçaları ile uygulamayı sevdiğimden attım süngerini.

Flaşsız

Flaşlı

Siz bu ürün için neler düşünüyorsunuz?

Sevgiler, Saygılar...

3 yorum:

  1. fondotenini kullanamamana üzüldüm :( fakat ben pudraya aşığım, karma bir cildim fakat bende parlama yağlanma falan yapmadı ciltten cildede değişiyor suan 3.sünü bitirdim bu pudranın çok çabuk bitiyor. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. bende bir türlü sevememiştim bu pudrayı, tek böyle düşünenin ben olmadığımı gördüm. :) cidden ilk sürüldüğünde topaklanma yapıyor ve kalıcılık etkisi sıfır. iki saat sonra tamamen uçmuş gitmiş oluyor. ve benim cildim zaten yağlı bir yapıda bu pudranın da bunu engellemeye yönelik olduğunu söyleyemeceğim ne yazık ki. başka pudra önerin varsa eğer memnun kalırım. :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)