İzleyiciler

2 Mart 2013 Cumartesi

Ürün İncelemesi #85 THE BALM FRATBOY ALLIK

Selam kızlar,

Yaklaşık 3 ay önce şurada bahsettiğim alışverişte FRAT BOY allık ile buluştum :) Elimin sık sık gittiği allıklar arasında kendileri.


Zaten hakkında birçok kez yazılar okudunuz kendisi pek meşhur olmakla birlikte oldukça fazla hayranı bulunmakta... Çoğu kez pahalı markaların benzer renkteki allıkları ile karşılaştırılan allığımızın fiyatı indirimsiz olarak yanlış hatırlamıyorsam 35 tl. Genelde çoğu kişi %50 indirimi bekleyip aldığından 17,5 tl vererek süper 8,5 gramlık evladiyelik diye tabir ettiğimiz bir allığa sahip olmuş oluyorsunuz.


Rengi tarif edecek olursak, mercanı andıran pembe bir renk :) Tamamen mat ayrıca. Renk vermesi çok güzel. Tozutma yapmıyor. Ben beyaz tenliyim kendime çok yakıştırıyorum, ama esmerlerde de çok güzel durduğunu düşünüyorum. Kalıcılığı oldukça iş yapar, yine de gün içinde biraz da olsa tazelemek gerektirdiği gerçeğini değiştirmiyor, benim gibi makyajı yüzünde en az 10 saat taşıyan birisi olarak bu durum kaçınılmaz. Duruşu çok doğal, hafif makyaj yaptığım günlerde tercih ediyorum genelde.  Ayrıca mıknatıslı karton kutusu ile şirinlikte bir numara The Balm ürünleri. Eğer elinizde bu allıktan yoksa, hemen koşup almanızı şiddetle tavsiye ediyorum :)

Flaşlı

Flaşsız



The Balm ürünlerinin içerisinde Paraben bulunmadığını hatırlatmak isterim.


9 yorum:

  1. The balm ürünlerini çok beğeniyorum cnm güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. 8 martta alacaklarım listesinin ilk sırasında bu allık var :)
    umarım bulur ve alabilirim,çok güzel gerçekten ^^

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan. almadığım bir tek bu allığı kaldı benimde:)

    YanıtlaSil
  4. pek hanımhanımcık sizden birşey rica etsem nacizane, 8 mart indirimi için hepimiz şimdiden alışveriş listesi hazırlıyoruz ya sizde listenizi post olarak yayınlasanız bizde en azından eksiklerimizi görüp not etmiş oluruz ne dersiniz? bu arada bende bu allığı beğenerek kullanıyorum yalnız almadığım bir cabana boy kaldı acaba beyaz tende sırıtırmı bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben liste yapmadım, ihtiyacım olan, biten, bir de tabiki deli gibi merak ettiğim birkaç The Balm ürünü almak istiyorum, yapalım bakalım liste güzel fikir :)

      Sil
    2. Bendeee yaptım sizinkiler neler bakalım bi :)

      Sil
  5. cook guzelmıssssss

    YanıtlaSil
  6. ben balm jobi paletinde kullanıyorum fratboy allığı çok güzel çok beyendim yanii :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)