İzleyiciler

13 Mart 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi #99 HAMILTON EVERYDAY FACE SPF 30

Selam herkese,

Hazır bahar gelmişken ve havalar ısınmaya başlamışken güneşten koruma faktörlü ürünlerimizi tanımaya başlayalım :) Ürün bana yaptığım online eczane alışverişinde deneme boyu olarak gönderildi. Deneme boyu ama mini minnacık 1-2 kullanımlık ürün yok içerisinde. Yani benim uzun süre kullanıp değerlendirme yapmamı sağlayacak kadar ürün vardı ki bu değerlendirmeyi yaptığım günlerde hala dibinde ürün var ambalajın.


Güneş kremlerinin verdiği bembeyaz görüntüyü vermiyor, ciltle bütünleşip aydınlık doğal bir görüntü oluşturuyor diyebilirim, çok yorgun olduğum zamanlarda fark ettim ki cildimi daha canlı gösteriyor. İçerisindeki 30 spf bazı durumlarda yeterli gelmeyebilir. Hafif renkli yapısı var. Her cilt rengine uyar ama renk vermiyor ciltle bütünleşiyor sürünce. Sürümü ve dağıtması çok kolay, eşit dağılıyor. Ben bu ürünü kullandığımda üzerine kapatıcı özellikli bir pudra geçip makyajımı bitiriyordum sıcak yaz günlerinde (yazın fondöten kullanmayı tercih etmiyorum). Nemlendirme özelliği mevcut. Aşırı yağlı ciltlere önermiyorum ben. Kokusu yok. Kampanyada görürsem almayı düşünüyorum açıkçası orjinal boyunu.






Sevgiler, Saygılar...

2 yorum:

  1. Bu urun yagli ve akneye meyilli ciltler icin uygun bir urun. Kivami koyu gibi gelsede yagsiz ve non komodonojikn, non aknejenik . Bir de urunu nasil kullandiniz bilmiyorum ama o tester yuzunuze 5-6 gun rahatca yetebilecek miktarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda belirttiğim gibi kullandım tatlım :) Ufak boy ama oldukça bereketli evet.

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)