İzleyiciler

30 Mart 2013 Cumartesi

Ben Bu Aralar...

İndirim var dediler gittik, dişime göre bir şey bulamayınca ufak tefek şeylerle yetindim, cüzdanım bu işe çok sevindi :)

Çok seviyorum, düz saç örgüsü şık hale dönüşüyor :)

Ofisi eğlenceli hale getirmece :)

Ev halleri...

Yeni takıntım, Allah nasıl bir kokudur o öyle :)

Nasıl merak ediyorum, hatta meraktan çatlamam ramak kalmıştı, sonunda kavuştuk.

Ha bu arada Misshayı Lilakutudan aldım, ilgi alakaları müthişti, tebrik ediyorum kendilerini, umarım bu çizgilerini hiç bozmazlar. Büyük online-alışveriş siteleri de umarım örnek alırlar.

Bebeklerim evinize hoş geldiniz. Pastelin yeni çıkardığı allıkları. 

Vücut bakım ürünlerinin son durumu, eritme çabasındayım şu sıralar.

Pazardan kaptım 5 tl. Sokakta giyerim diyordum ama kıyamıyorum :)

Bitti :)

3 yorum:

  1. Güle güle kullan aldıklarını pek güzeller,Ev halin benimkiyle benzer(=çok şeker pappilerin.

    YanıtlaSil
  2. Ev halleri gerçekten tatlı olmuş, örgü fikrine ise bayıldım. En yakın zamanda yapmalıyım. Görüşmek üzere, Sinem

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)