İzleyiciler

25 Mart 2013 Pazartesi

Ürün İncelemesi #115 THE BALM BALM JOVI PALETİ


The Balm bağımlılarının çoğunda olan, olmayanların da uygun bir indirimde kapacak oldukları palet var karşınızda :) Makyaja pek meraklı olmayan kardeşim bile ayılıp bayıldığı için geçen indirimde ona da aldım, gönderdim. Hemen hemen bütün bloggerların bu palet hakkında yazmış olmaları benim yazmamı engellemedi çünkü aldığım günden beri kendilerinin etinden sütünden bir hayli yararlandım, haşatını çıkardım :) Bu sebeple benden de bir övgülü bir yazıyı hak etti :) Paletimiz bilinen The Balm ambalajlarından yani mıknatıslı ve kalın kartonlu. Gayet sağlam gözükse de karton sonuçta, ben yine karton olan kendi kılıfı ile muhafaza ediyorum.




Örnek makyaj kombinleri konulmuş, hiç denemedim :)


Bir de böyle tatlı mı tatlı aynası var.


Efenim paletimiz 12 far + 1 aydınlatıcı(Mary-Lou) + 1 allık(FratBoy) + 2 de krem rujdan oluşmaktadır.  İndirimli 30 tl olması lazım diye hatırlıyorum, yanlışsam düzeltin lütfen. Makyaj çantamın demirbaşlarından oldu ilk günden, çoğu zaman başka palete ihtiyaç duymuyorum tüm ihtiyacımı karşılıyor çünkü. Renklerin şahaneliği hakkında konuşmak istemiyorum. (Lakin söylemeden edemeyeceğim, ben far bazı kullanıyorum her zaman göz makyajımda, ama aşağıdaki görsellerde far bazı kullanılmamıştır.) Renkleri tek tek tanıtmak istemiyorum buyurun paletin görselleri aşağıda mevcut iyi seyirler.















Rujların kapak kısmının ayrı olması düşünülmüş bir incelik bence, toz ürünler karışmıyor rujlara.




Sevgiler, Saygılar...



3 yorum:

  1. offf bende istiyorum balm jovi den gratis indiriminde almayi cok istedim ama malesef kalmamisti.. mutlaka almak istedigim bir palet renkleri cok hos gozukuyor.. gule gule kullanin (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım, sen de kaparsın umarım indirimde :)

      Sil
  2. Bu markanın ürünlerini ben de çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)