İzleyiciler

26 Kasım 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi #1 BIODERMA SEBIUM GEL MOUSSANT

Selam kızlar,

Bioderma ürünlerini kullanmaya başladığımdan beri merak ettiğim bi üründü. Daha önceden aldığım bioderma ürünlerinden biriktirdiğim 10 puan ile evimin yakınında Bioderma ürünleri satan bir eczaneden temin ettim. Uzunca bir süredir benimle aslında ama kullanmış olduğum diğer yıkama jellerinden ancak sıra geldi, hatta sıra gelmedi ben diğerlerine ara verip bu ürüne başladım. Bir ürünü bitirmeden diğerine geçmek hiç adetim değildir ama cildimde akıl sır erdiremediğim sivilceler hortladı. Normalde malum dönem dışında ( en fazla 1-2  )sivilce çıkmayan yüzümde acılı-ağrılı ve derin sivilceler çıktı. Strese bağlıyorum. Bu yüzden sivilcelerimle olan savaşıma faydalı olur diyerekten diğer temizleme jellerini elimin tersi ile itip bu ürüne başladım. Açık konuşmak gerekirse sivilceler üzerinde gözle görülür bir fark yaratmadı. Ama kullandıktan sonra ciltte ciddi bir ferahlık hissi oluyor.

Bioderma Sebium Gel Moussant

Akşamları makyajımı H2O ile sildikten sonra yüzümü bu ürün ile yıkıyorum. Cildi iyi temizliyor, arındırıyor denebilir.

Yalnız makyajı, "burada makyaj derken yüzdeki fondöten+pudra+allıktan bahsediyorum" direk bu jel ile yıkayıp çıkarmaya çalışırsanız yıkama işlemini bir kaç defa tekrarlamak durumunda kalırsınız. Çünkü öncesinde makyajımı silmezsem direk jel ile yıkamaya kalkarsam yüzümdeki fazla suyu aldırırken havluda fondöten izleri görüyorum, böyle olduğunda 2. kez yıkamak durumunda kalıyorum mecburen, bu yönden makyajını sadece jel ile yıkayıp cilt temizleme işlemini bir seferde bitirmek isteyenler memnun kalmayabilirler. Makyaj çıkarıcı olarak değil de daha çok cilt arındırıcı, yağ oranını dengeleyici jel olarak düşününebilir, sonuç olarak makyajı çıkarmada TEK başına yeterli değil.

Kokusu var ama rahatsız edici değil kesinlikle. Bazıları ürünün nemlendirdiğini söylemiş ama benim cildimi gerdi, yani ürününün peşinden iyi bir nemlendirme şart. Pompalı kullanımı ürünün rahat kullanılmasını sağlıyor. 1 pompa yeterli olacakken ben 2 pompa sıkıp bol bol köpürtüp bol su ile yıkıyorum ferahlık veriyor cilde, sanki cilt nefes alıyor.(aşırı bir köpürme beklemeyin, elle uygulanırken fazla köpürmüyor ama fırça ya da süngerle biraz daha fazla köpürdüğünü gözlemledim)

Kuru ciltler dışında tüm cilt tipleri rahatlıkla kullanabilir. Hatta normal ciltler de biraz düşünsün derim. Ürün iyi bir yağ temizleyici yağlı ciltler en yüksek performansı alacaktır. Zaten Sebium serisi karma ve yağlı ciltlere öneriliyor. Deterjan içermiyor, sabun içermiyor, mavi rengini içindeki bakır sülfattan aldığı söyleniyor. Uzunca bir süre değiştirmeden kullanmayı düşünüyorum en azından cildim adam olana kadar. Zaten ürün 500 ml, kullan kullan bitmez . Bir zaman sonra kullanmaktan sıkılırım gibi gelir ama neyse :) 100 ml kadarını arkadaşıma verdim denemesi için, onun cildi aşırı yağlı, beğendi en son sipariş vermek için internetten ürünü araştırıyordu :) Eczane sitelerinde genelde 1+1 kampanya ile satılıyor araştırıp en uygun siteden satın almak size kalmış çünkü genelde  fiyatlar her sitede farklılık gösteriyor. Tavsiye ediyor, biterse tekrar  almam diyorum çünkü, cildim aşırı yağlı değil, bu sebeple biraz ağır kaçtı bana diyorum. Ayrıca siz bu ürünü kullanıp memnun kaldınız mı? Yorumlarınızı öğrenmek isterim.

Sevgiler, saygılar...

2 yorum:

  1. Sıkı bir La Roche Posay'ciyim.
    Effaclar serisini kullanıyorum ama yüz temizleyicim bitti bitecek. Gözüm bu ara Bioderma'nın bu ürününde. İçinde paraben var diye çekincem var ama 200ml'lik boyutunu alıp deneyeyim diyorum her yerde iyi yorumlar okuyorum çünkü.
    :)

    YanıtlaSil
  2. La roche posay süper ve doğru seçim..ciltteki sebum oranını dengeliyor..ve onunla birlikte kullanabileceğiniz bir krem önerebilirim.svc akne krem..

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)