İzleyiciler

28 Kasım 2012 Çarşamba

Ürün İncelemesi #9 ELF BLUSH AND BRONZİNG DUO BLUSHED/BRONZED

İlk Elf ürünüm olan Blush and Bronzing ikilisine bi internet satış sitesinden alarak sahip oldum. TR deki fiyatı 25-30 lira arası bir şeydi hatırlayamadım :( Fotoğraflardan özellikle allık rengine aşık olup aldım. Ama sonuç hüsran. Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Hergün kullanmıyor olmama rağmen ürünün dibini gördüm çünkü, pigmentli değil. Her defasında en az 3-4 kere daldırıyorum fırçayı, ondan çabuk bitti allık kısmı. Aslında renk olarak güzel keşke pigmentasyonu iyi olsaydı. Bu üründen sonra birkaç Elf ürünü daha aldım ambalajlarını sevdim açıkçası. Bronzer olan kısmını birkaç kere kontürleme amaçlı kullandım ama performansını beğenmedim. Çamur gibi durdu yüzümde belki de rengi koyu kaçmıştır diyerekten az kullandım ama sonuç gene aynı. Zaten içinde simler var kontürleme için uygun değil. Bronzer pudra olarak kullanıp bitirmeyi düşünüyorum. Ayrıca iki ürün de kalıcı değil gün içinde tazelemek gerekiyor. Aşağıda ürünün flaşlı ve flaşsız fotoğrafları yer almakta.

Elf Brush and Bronzing 

Elf Brush and Bronzing 

Elf Brush and Bronzing 

Elf Brush and Bronzing 

Memnun kaldım mı? Tekrar alır mıyım? Tabiki hayır :) Sizler bu ürünü kullandınız mı? Ürün hakkındaki yorumlarınızı merak ediyorum.

Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)