İzleyiciler

26 Kasım 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi #3 DERMOKİL XTREME MASK

Severek kullandığım bir başka ürün, Dermokil markasının Xtreme normal ciltler için kil maskesi. Ürünü satın almadan önce bir kaç kez deneme boyundan kullandım memnun kalınca orjinal boyunu satın aldım. http://www.onlineeczanem.com sitesinden 25,34 liraya almıştım. Fiyat-performans bakımından gayet başarılı. Ben haftada 1, bazen 2 kez banyodan sonra (gözenekler sıcak su ile yeterince açılmışken) resimde gördüğünüz innovanın maske fırçası ile ince bir tabaka halinde yüzüme uyguluyorum. fırça sayesinde ürünü tüm cildime eşit uygulamış oluyorum hem de ellerime bulaştırmıyorum :) Not: Innova maske fırçasını yerel bi kozmetik mağazasından almıştım, fiyatını hatırlamıyorum. Ancak şu sitede varmış isterseniz; http://www.kozmetikcim.com. Maskeyi 10-15 dk. bekletip kuruduktan sonra ılık su ile ıslatıp nazikçe yıkıyorum. Sonrasında nemlendiricimi sürüyorum. Kardeşim ve arkadaşlarıma da denettirdim maskeyi :) Hepsi gayet mutlu mesut oldular. Sivilceler üzerinde etkili olduğunu düşünüyorum. Cildim karmadan yağlıya dönmeye başladı bu aralar ve de sivilcelenmeye aynı zamanda, bu yüzden biterse yağlı ciltler için olanından almayı düşünüyorum. 

Dermokil Xtreme Mask
 Markanın internet sitesinde şunlar yazılmış, çizilmiş;

Normal, kuru, yağlı ve akneli cilt tipleri için 4 farklı çeşidi bulunmaktadır. İçeriğinde zengin bileşimlerin (Demir, Magnezyum, Kalsiyum, Bakır, Fosfor) yanı sıra, Susam Yağı, Gül Suyu ve Yeşil Çay gibi bitki ekstraktları ile A, B, E vitaminleri bulunmaktadır. Cildin ürettiği fazla yağı emer, cilt yüzeyindeki ölü hücreleri temizler, kan dolaşımını hızlandırır ve hücre yenilenmesini sağlar. Siyah nokta, sivilce ve akneleri bir mıknatıs gibi çekerek cilde sağlıklı, pürüzsüz ve mat bir görünüm kazandırır.


  • Gül Suyu: Bütün cilt tiplerine uygun olup, dengeleyici temizleyici ve sıkılaştırıcıdır.
  • Mentol: Kan dolaşımını hızlandırarak cildi ferahlatır ve antiseptik etkisiyle sivilce oluşumunu engellemeye yardımcı olur.
  • Kompleks Bitki Ekstreleri: Kadife çiçeği, yeşil çay, ginseng, ıhlamur ve suda çözünen bitki yağları (avokado ve zeytin) ile deri tahrişini azaltır, sebum kontrolünü destekler, deriyi pürüzsüzleştirir. Deriyi nemlendirerek cildiv sıkılaştırır.
  • Yeşil Çay: Çok güçlü bir antioksidan ve cilt uyarıcıdır.
  • Alkol: Cildin ürünü emilimini hızlandırır.
  • Gliserin: Çok iyi bir nemlendiricidir.
  • Susam Yağı: A, B ve E vitaminleri bakımından zengindir. Demir, magnezyum, kalsiyum, bakır ve fosfor mineralleri içerir. Emilimi kolaydır.Cildi besler, toksinlerden arındırır.

    Banyodan sonra temiz yüze kalın bir tabaka halinde uygulanmalı, gözler hassasiyetle korunmalıdır. Yüze tatbik edildikten 15 dakika sonra kuruyan maske ılık su ile yıkanıp cilt temizlenmelidir. Bu uygulama haftada 1 defa tekrarlanmalıdır. İçeriğindeki vitamin ve kil mineralleriyle cildin gözeneklerini temizler ve cilde ihtiyacı olan nemi kısa sürede kazandırır. Maskeyle bakım yaptığınız cildinize, Dermokil Tonik uyguladıktan sonra Dermokil Nemlendiriciyi kullanabilirsiniz.

  • Dermokil Xtreme Mask

    Peki siz bu ürünü kullandınız mı? Memnun kaldınız mı? Yorumlarınızı öğrenmek isterim.
    Biterse tekrar tekrar alırım diyorum ve kaçıyorum :) 

    Sevgiler, saygılar...

    1 yorum:

    İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)