İzleyiciler

28 Kasım 2012 Çarşamba

Ürün İncelemesi #7 INNOVA PUDRA-ALLIK FIRÇASI

Merhaba bayanlar, sizlere 1 yıl evvel yerel bir parfümeri mağazasından aldığım Innova marka fırçayı tanıtmak istiyorum. Fiyatını net hatırlamıyorum ama 20 tl yi geçmez diye düşünüyorum. Aldığım günden beri kullanıyorum diyebilirim. Allık ve pudra fırçası diye satılıyor ama ben pudra uygularken kullandım hep. O kadar yumuşak ve pofidikki fiyat-performans bakımından kendilerini ayakta alkışlıyorum. Belki kendinden liralarca pahalı abilerinden ablalarından daha iyi iş çıkarır :) Fırçayı yıkıyorum sık sık ama kıl döktüğünü görmedim, bunun için de kendisine bir alkış. Denk gelirsem bir tane de kardeşime almak istiyorum.

Innova Pudra - Allık Fırçası

Innova Pudra - Allık Fırçası

Innova Pudra - Allık Fırçası

Sizin kullanıp memnun kaldığınız pudra fırçaları hangileri? Paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)