İzleyiciler

26 Kasım 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi #4 TEMİZLEME FIRÇASI-PEDİ-SÜNGERİ


Selam, cildimi yıkarken kullandığım ürünlerden bahsetmek istiyorum. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki ben yüzde herhangi yara-yanık-sivilce ya da tahriş olmuş bölge varsa kesinlikle bahsedeceğim ürünlerin kullanılmaması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü cildi derinlemesine temizleyelim derken yüzdeki yaraları tahriş etmeyelim sivilcelerimizi çoğaltmayalım değil mi? :) 


Cilt Temizleme Fırçası-Pedi-Süngeri
1. Temizleme Fırçası; Gratisten aldım. Fiyatını hatırlamıyorum ama uygun yani pahalı değil. Kılları çok çabuk bozuluyor. 2 ayda bir değiştirmek gerekiyor yenisi ile. Zaten bi zaman sonra kulları eğrilip büğrüldüğünden sertleşmeye başlıyor tahriş ediyor. O zaman anlıyorum ki vakti gelmiş doğru çöpe. Yukarıda da dediğim gibi Cildimde sivilce varsa ya kullanmıyorum ya da dikkatli kullanıyorum sivilceli bölgeye değdirmiyorum. Bir dahaki sefere eğer yolum düşerse The Body Shop'un temizleme fırçasını almayı düşünüyorum.

2. Temizleme Pedi; Loreal Pure Zone Chrono Clear ürününü merak edip aldığımda edindim. İtiraf ediyorum ürünü sırf pedi için aldım :) Temizleyiciyi kullanmıyorum hiç açmadım hatta ama pedini severek kullanıyorum :) Bazen temizleyicimi üzerine döküp köpürtüyorum cildimde. Ped yumuşacık silikon yapıda asla tahriş etmiyor ama ben gene de sivilceli bölgelerde dikkatli kullanıyorum. Ödüm kopuyor sivilceler yayılacak diye. Sırf pedi için ürünü almaya devam edebilirim :) Gerçi bu tür pedleri satan markalar var diye biliyorum ama şimdi hatırlayamadım.

3. Temizleme Süngeri; Rossmanda 2 li olarak satılıyor. Fiyatı gene hatırlamıyorum ama pahalı değil, sünger sonuçta :) Genelde ciltteki ürünü silmek için kullanıyorum. Ilık su ile ıslatıp sıktıktan sonra ürünü cildimden nazikçe sıyırıyorum sonrasında yüzümü yıkıyorum. Bu sayede kullandığım ürünü saçlarıma bulaştırmadan yüzümden arındırıyorum. Kullandıktan sonra süngeri yıkıyorum, olduğu yerde kuruyor hemen. Sıkça değiştirmekte yarar var gene de.

Peki sizler hangi temizleme ürünlerini kullanıyorsunuz? Yorumlarınızı öğrenmek isterim.

Sevgiler,Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)