İzleyiciler

10 Ocak 2013 Perşembe

Ürün Üncelemesi #40 DOWN UNDER NATURAL'S SIVI SAÇ KREMİ ve SAÇ BAKIM SERUMU

Selam kızlar,

Sizlere bahsetmek istediğim sıradaki ürünler Down Under Natural's markasının severek kullandığım sıvı saç kremi ve de saç bakım serumu. İkisini de yaklaşık 7 aydır kullanıyorum. Arada aksatsam da sık kullanmaya gayret gösteriyorum.


Sıvı saç kremi 2. şişem. Her duştan sonra saçlarımı taramadan önce mutlaka sıkarım saç boyundan uçlarına kadar. Bildiğiniz su kıvamında. Saçları ağırlaştırmıyor. Kokusu rahatsız etmez kimseyi diye düşünüyorum. Alırken kontrol etmedim bu şişenin pompasında hata var. Resmen işkence çekiyorum sıkarken ya hiç çıkmaz ya da çıkar su gibi akar. Son çare başka şişeye aktarıcam artık. Saçlarımı güzel açıyor ki zaten zor taranan saçlarım yok. Bu zaman kadar saçlarımı hiç boyamadım. Aşırı yıpranmış bir hali de yok saçlarımın. Saçlarım kuruyken hiç denemedim genelde fazla suyu alınmış saçlarıma uyguladım. Ürün çift fazlı yani kullanmadan önce çalkalıyoruz iyice. Saçlarım eskisine nazaran daha az kırılıyor ve çatallaşıyor. Ama bu ürünü tek başına kullanmadım ben, direk bu kreme bağlamak doğru olmaz. En azından katkısının olduğunu düşünüyorum. Yani saçlarıma verdiği yumuşaklık bile benim için yeterli aslında. Bazılarının saçlarını erken yağlandırıyormuş ama ben öyle bir etkisini görmedim. Ayrıca bazı sıvı saç kremleri gibi yapış yapış bir his bırakmıyor. Fiyatı da uygun ayrıca. Bence ambalajda değişikliğe gidilmeli, kullanışlı değil geniş alana püskürmüyor. Bittikçe tekrar tekrar alacağım bi ürün. 



Gelelim saç bakım serumumuza. Bugüne kadar boya yüzü görmemiş olan saçlarıma iyi geldi diyebilirim. Bazen saçlarımın nemini alıp kendiliğinde kurumaya bırakırım ben o zamanlar serum felan hiçbişey sürmem saçıma. ama kurutacaksam mutlaka ama mutlaka serum kullanırım. Üstünde yazdığı gibi yumuşaklık veriyor, parlaklık kesinlikle veriyor, ısıya karşı koruma durumunu düşünmem gerekiyor. Ürünün yanıcı olduğu söyleniyor. Burası kafaları karıştırıyor. Hem ısıya karşı koruyor hem de yanıcı :) 

Ben genelde saçlarıma az ısı uygulayacağım zamanlarda bu ürünü kullanıyorum, yani sadece kurutacağım zaman. Eğer maşa, düzleştirici gibi uygulamalar yapacaksam kullandığım başka serumlar var. Hafiften kurumaya başlayan nemli saçlarıma kurutma öncesi 2-3 pompa uyguluyorum. boydan uca kadar. Dipnot bırakayım, asla ıpıslak saçlarımı birden kurutmaya başlamam ben, önce kendiliğinden hafif nemli kalacak şekilde olmasını beklerim eğer çok acelem yok vaktim var ise. Ayrıca şunu da söylemeliyim ısıdan çok korkarım saçlarım yıpranacak diye, o yüzden genelde kurutma makinesi ile şekil vermeye çalışırım. Düz kullanmak istersem boyuna doğru tutar düz kurumasını sağlarım ya da dalgalı istersem ona göre kuruturum. Vigo dan bile korkarım, ısıya çok yakın maruz kaldığı için saçlarım. Canım çok isterse düzleştirici ya da maşa uygularım o da binde bir :)

Siz Allahın her günü saçlarınızı ısıya maruz bırakırsanız hiçbir serum ya da krem adam edemez saçlarınızı üzgünüm. Biterse tekrar alır mıyım? Evet kesinlikle. Fiyat performans olarak gayet iyi bir ürün. ayrıca kokusu rahatsız edici değil hatta ben bayılıyorum. Saçlarımı yağlandırmadı, ağırlaştırmadı. Ama gene de ürünü ayarlı kullanmakta yarar var. 




Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)