İzleyiciler

27 Şubat 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi #81 MAYBELLINE COLOR SENSATIONAL CREAM GLOSS

Selam kızlar,

Nicedir benimle olan iki glossdan bahsetmek istiyorum.


Ayrı zamanlarda almıştım bu bebekleri. Yalnız baştan söylemek istiyorum ki, ambalajında görünen renkte değiller hemen hemen her glosta olduğu gibi sürülünce daha açık tonda duruyorlar dudakta. Ben ikisinin rengini de beğeniyorum. Aşağıda elimdeki duruşunu göreceksiniz ama dudakta daha doğal duruyorlar kesinlikle, keşke dudaklarım dolgun olsaydı da şöyle sağdan soldan dudak resmi çekip gösterseydim size :)


2 yıl kullanım ömürleri var bu bir avantaj bence. Çünkü hemen bitmiyor koca tüp. Kokusu var ama rahatsız edici değil meyvemsi, umarım zaman geçtikçe baymaz kokusu genelde öyle oluyor dudak ürünlerinde çünkü. Dudaklarınız sorunluysa yani aşırı çatlak görüntüsü varsa birazcık memnun kalamayabilirsiniz. Çok fazla renk vermediğinden yani şeffafa yakın bir duruşu olduğundan daha da belli edebilir dudaklarınızdaki sorunları. İçerisinde minik simleri var herkes sevmeyebilir, bana fazla gelmiyor. Rengini 1 saat içerisinde yitiriyor, kalan his renksiz nemlendirici sürülmüş gibi, benim dudaklarımı kesinlikle kurutmadı. Bazı glosslar gibi aşırı yapış yapış hissi yok. Fırçası süngerli bu arada, fotoğraflamıştım ama silindi sanırım ekleyemedim. Diğer renklerini denemek isterim ama çok sık kullanamıyorum sonra ziyan oluyor diye üzülüyorum. Alalı 1 yıl oldu belki daha fazla bu sebeple fiyatlarını hatırlamıyorum.


Sevgiler, Saygılar...

1 yorum:

  1. Bende 175 Bengale rose ve 137 Fabulous Pink var ve 2 yıldır benimleler.Daha yeni Bengale rose'u bitirebildim.Rujdan daha çok seviyorum bu glossları. :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)