İzleyiciler

28 Şubat 2013 Perşembe

Ürün İncelemesi #82 ELF LIP STAIN

Selam herkese,


Elf den iki farklı renkteki "kalıcı ruj" diye tabir edilen ürünü ile karşınızdayım. Gittigidiyor sitesinden çok çok merak ederek almıştım. Fiyatları değişiyor sitede satıcısına göre. 19-22 lira arasında satılıyor. 


Renkler tüptekinin aynısı. İlk stain kısmını sürüyorsunuz dudaklarınıza. Bildiğiniz boya bu kısım. Zaten 1 dk içinde kuruyor tamamen, mat bir görüntü kalıyor geriye. Sonrasında gloss olan kısmı sürüyorsunuz üzerine, cidden çok hoş canlı bir görüntü oluşturuyor. Renkli kısmı tek başına kullanmak mümkün değil bu arada. Renkli kısımlar enteresan kokuyor hiç sevmedim gloss kısımlar ise kokusuz. 6 ay kullanım ömürleri var sanırım dolmak üzereler. Kalıcıkları en fazla 2 saat. İki saatten sonra hafif renkli nemlendirici sürülmüş gibi duruyor. 1 saat içinde o da gidiyor sonuç kupkuru,nemsiz dudaklar. Ayrıca şunu söyleyeyim ürünü sürdükten sonra 3 saat içinde mutlaka aynaya bakın :) Çünkü ürün kururken dudak etrafında iz bırakıyor. Benim gibi rezil olmayın, o hataya düşmeyin. Yine de denemeye değer bir üründü, bir daha alır mıyım tabiki hayır...




Sevgiler, Saygılar...

2 yorum:

  1. Bende Rival de Loop markasının kalıcı rujunu aldım. O müthiş kalıcı. Çıkarmaya çalışırken bayağ bir uğraştım. Bir de onu dene istersen.

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)