İzleyiciler

9 Şubat 2013 Cumartesi

Yeni Ciciler #8

Selam kızlar,

Akşam duş setlerine bakmak için Gratise gittim. Açıkçası çok beğendiğim olmadı içlerinde ben de birkaç bir şey alıp çıktım. Allahım bir gün şu mağazadan elim boş çıkmak istiyorum, en büyük duam :)


Fashion baskılı not defteri, 6 tl. 6'lı makyaj süngeri, 4 tl. Seyehat seti, 2,25 tl. 7'li vücut losyonu seti. Bu seti ben de kardeşim de çok beğeniyorduk. Gitmişken aldım, yüksek performans beklemiyorum, ambalajları çok tatlı ama değil mi? :) Fiyatı 14,75 tl. 3 tanesini kardeşime postaladım. Ve aldığıma en çok memnun olduğum şey kozmetik çantası. Çok kullanışlı kesinlikle, böyle bir şeye ihtiyacım vardı görünce yapıştım direk. Siyah ve kırmızı rengi vardı. Fiyatı 20,50 tl. Çok kaliteli olmasa da iş görür uzun süre. Minik bölmelerin bazıları çıkıyor yerinden, cırt cırtı var. Çengelden asıp kullanabiliyorsunuz, az önce makyajımı ofiste yaparken kullandım gayet kullanışlı. Kapatıp çanta gibi elde de taşınabilir. Hepsi bu kadar, bitti. :)


Ha bu arada unutmadan 7-24 Makyajcığımın yorumundan sonra aklıma geldi :) Gratiste çalışan bir kızla resmen kanka olduk artık indirimleri felan arayıp haber veriyor bana. "Sevgililer günü için indirim olma ihtimali yüksek bir şey alma şimdi" dedi haberiniz olsun kızlar indirim geliyoor  :)

7 yorum:

  1. Kozmetik çantası cidden şahaneymiş canım hayırlı uğurlu olsun:) Buarada o defterlerden ben de istiyorum ama hala bir 14 şubat indirimi ihtimaline inananlardanım, bakalım eğerde olursa işte o zaman kendimizden geçeriz:)

    YanıtlaSil
  2. Defterden çekilişte hediye etmiştim ama gözüm kalmıştı :) Senin yorumundan sonra aklıma bir şey geldi yazmayı unutmuşum yukarıya, hemen ekledim :) Çanta çok kullanışlı bu arada gidince bak derim.

    YanıtlaSil
  3. Evetttt indirim olsunnn bende oo indirimi bekliyorum bu arada aldıklarını güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan! :) evet aynen, indirim olsa da cicişler alsak!

    YanıtlaSil
  5. O setten memnunmusunuz losyonlardan ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklediğim gibi çıkmadı açıkçası, bir tanesini denemedim geçen duştan sonra nemlendirmesi eh işte denebilir kokusu sürerken bile yok :(

      Sil
    2. Çok sağolun aydınlandım baya yoksa gidip alabilirdim :S

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)