İzleyiciler

28 Şubat 2013 Perşembe

Ürün İncelemesi #83 MAYBELLINE COLOR TATTOO KREM FAR

Selam kızlar,

Evet ben de hemen hemen herkes gibi Maybelline markasının Color Tattoo krem farlarının hastasıyım.


Bu 3 rengin dışında siyah da vardı bende. Onu da eyeliner olarak kullandım artık son dibinde kalan kurudu, attım. Bu renkleri ise genellikle baz renk olarak uyguluyorum göz kapaklarıma. Ba-yı-lı-yo-rum hastasıyım hepsinin, her biri bebeğim gibi :) Aslında söyleyecek fazla bir şeyim yok bu krem farlar için. Ayıla bayıla kullanıyorum. Parmağımı az deydirmem bile yetiyor renk vermeleri için. Zaten bitiremeden kururlar diye tahmin ediyorum. Kalıcılıkları fena değil. Göz kapaklarınız yağlı ise ve genelde faz bazı kullanmıyor iseniz çizgilere dolma olabilir. Benim öyle bir sorunum yok çok şükür. Yapıları çok güzel. Ben parmaklarımla uyguluyorum fırça ile başarılı bulmadım.

Flaşlı

Renklerin isimleri soldan sağa şöyle; Permanent Taupe, Eternal Gold, On And On Bronze

İsimleri ülkelere göre farklılık gösteriyor. Bunun sebebini anlamış değilim. Ben günlük olarak en soldakini kullanıyorum. Diğerlerini genellikle özel günlerde ve çok nadir günlük kullandığım zamanlar oldu. Aşağıda Permanent Taupe rengi gri renkmiş gibi duruyor ama asıl rengi en altta elimin üzerindeki durduğu gibi. Çok güzel doğal bir ton. Ben tek başına göz kapağıma uyguluyorum, üzerine eyeliner çekip, son olarak maskara sürüyorum hop makyaj bitmiştir :) Diğer iki renk ışıltılı.

Flaşsız

Flaşsız

Flaşsız

Flaşsız


7 yorum:

  1. ben pek sevemedim gitti bunları permanent taupe var bende de ama pek kullanmıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmaya çalış bence, bu renk günlük kullanımda benim çok işime yarıyor...

      Sil
  2. Bende siyahını aldım geçenlerde. Krem far pek sevmem ama bu çok başarılı gerçekten. İlk fırsatta diğer renklerini de alacağım.

    YanıtlaSil
  3. Üçü de birbirinden güzel.. Bronz olanda benim de gözüm var. 8 Mart'ı bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  4. Ortadaki altın renginede ben göz koydum *.* Yalnız hepimiz 8 Mart'a hedefe kilitlendik, anlaşılan o ki rafların tozunu atacağız :)) ve 9 martdaki blog yazılarını düşünemiyorum, haftaya yarın yasasınnnn

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)