İzleyiciler

16 Şubat 2013 Cumartesi

Ürün İncelemesi # 74 KALYON TIRNAK VE TIRNAK ETİ PEELİNGİ

Selam kızlar,

Tırnak etlerimi kesmiyorum itmeyi tercih ediyorum çoğunlukla. Genelde Sally Hansen markasının şurada bahsettiğim ürününü kullanıyorum. Daha kolay pratik olur diyerekten Kalyonun bu peelingini aldım 2-3 kere denedim. Çok gerekli, olmazsa olmaz bir ürün mü? Hayır değil.


İlk bakışta şu gözle görülen siyah noktaların peeling yaptığı düşünülse de aslında jel kıvamında olan ürünün içinde dikkatli bakıldığında görülen minicik tuza benzer tanecikler var, çok ince. Kokusu olmayan jel kıvamındaki bu ürünü tırnağa ve etlerine sürüp biraz bekletiyorum ben, sonrasında etleri ileri iter durumda masaj yapıyorum dairesel hareketlerle. Tırnakların dibinde oluşan beyaz ölü derileri temizliyor evet ama ben gözle görülür bir etkisini göremedim. Çok bakımsız aylarca el sürülmemiş tırnak ve etlerinde belki gözle görülür etkisi olabilir :) Olsa da olur olmasa da bir ürün yani. Bence o tanecikler daha büyük ve yoğun olmalıydı bana az geldi. Ayrıca bereketli bir ürün hemen biteceğe benzemiyor. 




3 yorum:

  1. bende tırnak eti temizleyici var bence onu deneyin oda jel kıvamlı ve bereketli bir ürün sürdüğünüz yeri yumuşatıp kolay şekil aldırıyor ama tırnaktan uzak tutmakta fayda var

    YanıtlaSil
  2. Bende kullanıyorum bunu. Tırnak etlerini kesmeyip itenlerdenim sizin gibi. Dediğiniz gibi içindeki tanecikler daha yoğun olsa daha etkili bir ürün olurdu. Baya bereketli ben haftada 2 kere bol bol uygulamama rağmen hiç bir azalma yok :)

    Beğenerek takip ediyorum sizi...

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)