İzleyiciler

1 Aralık 2012 Cumartesi

Ürün İncelemesi #14 SALLY HANSEN PROBLEM CUTICLE REMOVER

Selam Kızlar,
Sally Hansen Problem Cuticle Remover
Sizlere çok severek kullandığım bi tırnak ürününden bahsetmek istiyorum. Sally Hansen Problem Cuticle Remover. Önceden tırnak etlerimi suda yumuşatıp keserdim. Ama her kesişimden sonra çok sert uzardı. Artık kesmemeye itmeye karar verdim. Sally Hansen markasının bu iş için üretilmiş olan ürünleri herkes tarafından tavsiye edildiğinden ürünü alıp denemek istedim. Ve artık benim tarafımdan da tavsiye ediliyor :)   Ürün bende ilk hayal kırıklığı yarattı, ama tamamen benim hatamdan dolayı çünkü yanlış kullandım. Kokusu güzel zaten Aloe Vera özlü ve hafif kremsi yapıda. Ürünün kullanımı şu şekilde; tırnak etlerine sürülüyor, masaj yapıp 3-5 dk. bekletiliyor, bu zaman zarfında etler yumuşamış oluyor, ürünün yanında gelen aparatla etleri geriye itiyoruz, ve kalan parçaları temizliyoruz tırnak diplerinden. Ellerimizi yıkıyoruz. Hepsi bu kadar, tertemiz tırnaklarımız olmuş oluyor, oje sürmeye hazırız. Oldukça pratik bu işlem, 15 dkdan fazla sürmüyor. Tahta aparat artık deforme oldu aradım bulamadım kozmetikçilerde. Aranızda bir yerde rast gelmiş olan var mı? Ben haftada bir bazen 10 günde bir yapıyorum. buradan aldım. Ürün minicik görünse de oldukça uzun süre gider .Tekrar alır mıyım? Sally Hansen'in başka bir tırnak eti çıkarıcı ürünü var onu da merak ediyorum, ama tekrar alabilirim memnun kaldığım bir ürün.


Peki sizin kullanıp memnun kaldığınız, tavsiye edebileceğiniz tırnak ürününüz var mı?
Sevgiler, saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)