İzleyiciler

3 Aralık 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi #15 I LOVE STRAWBERRIES&MILKSHAKE VÜCUT LOSYONU VE EL KREMİ

Selam kızlar,

I love markasını hepiniz biliyorsunuzdur, kullanmadıysanız bile bir yerlerde okumuşsunuzdur, çünkü kendileri ürünleriyle pek çok kişinin kalbini çalmayı başarmıştır. Ben genelde bu tarz ürünleri seri olarak kullanmayı seviyorum. Örneğin duş jeli-vücut ovucusu(peelingi)-vücut losyonu ya da kremi şeklinde. Bu seriyi de o şekilde aldım üstüne bir de el kremi ekledim. 



Duş jelini bitenler yazımda okumuşsunuzdur şurada. Duşta güzel kokan, parfümü fazla etkili olmayan köpürmesi temizlemesi güzel olan bir üründü. O bitti, peelingini zaten biliyorsunuz berbattı, küveti ovalayıp parlatmıştım bitirmek için :) şurada.Losyon ve el kremi hala benimle. El kremini çantamda taşıyorum. Kokusu çok güzel elden hemen gitmiyor mis gibi, nemlendirmesi de güzel ama kış için yeterli olmayabilir bazılarına göre, başka söylenecek bir şey yok. Vücut losyonunu ise gayet beğenerek severek kullanıyorum. Aldığımdan beri her duştan sonra kullandım. Ciltte hemen emiliyor, kokusu çok etkili değil sürerken duyuyorsunuz sadece. Nemlendirme etkisini görüyorsunuz zaten cildinizde sürdükten sonra birkaç gün. Ürün hakkında tek olumsuz yorumum şişesi. Gördüğünüz gibi ürünün yarısından fazlasını kullandım. %25 lik gibi bir kısmı hala şişede. Ama pompa şu an çalışmıyor daha doğrusu pompaya ürün gelmiyor. Ürün yapı itibari ile sürerken iyi olsa da pompaya gelecek şekilde akışkan değil. Bu yüzden kapağını açıp pompa çubugu ile içinden ürün alıp sürüyorum cildime. Dibinde son kalanları nasıl kullanırım bilmiyorum sanırım keserim zira kendisinden çok memnunum. Bir daha alır mıyım? Alırım atta diğer çeşitlerini de denemek istiyorum ama elimde çok fazla butter ve losyon birikti. 






Fiyat-performans olarak gayet iyiler. Fiyatları hatırlamıyorum ama 10-15 tl arasında değişiyor diye biliyorum zaten sık sık indirime de giriyor.





Sevgiler, Saygılar ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)