İzleyiciler

1 Aralık 2012 Cumartesi

Taze Bitenler Çantası #1

Aslında çoğu taze bitmedi sizlerle paylaşmak için beklettim, hatta kiminin etiketini söktüm kutusunu-şişesini değerlendirmek için :) Evet bakalım neler bitmiş, nelerden memnun kalıp hangilerine lanet olsun demişim :)




1. Superdrug Plum & Red Cherry Bath Essence; Watsonslarda banyo köpüğü olarak satılıyor. Su kıvamında, yani ne diyelim ürün için; işini yapıyo, gayet iyi köpürüyo. Banyo keyfini sevenler için tavsiye edilir.

2. ve 4. Superdrug Body Spray; Yazın tatile gitmeden önce almıştım. Flirty ve Minx kokuları. Valla tatilde hiç kullanmadım daha doğrusu sevmedim kokuları, hele yazın o sıcağında midemi bulandırdı kokuları. Evde odalara sıktım ikisini de bitsin diye.

3. Sebamed Anti - Hairloss Shampoo; Delicesine dökülen saçlarıma biçare diyerekten kendisine sarıldım. Bu ilk şişeydi ikincisini yeni açtım. Bakalım daha yorum yapmak için erken, inşallah fayda görürüm çünkü böyle giderse seneye kel kalıcam :( Ayrıca ürün gratiste pahalı almak isteyenler bu ürün için Rossmann'ı tercih etsinler. 

5. Colgate Plax Sensitive Ağız Bakım Suyu; Benden çok eşim kullandı hatta o bitirdi diyebilirim. O çok beğendi ben pek beğenmedim ağzımın içini yaktı kullanırken ve etkisi çok kısa sürüyo.

6. The Body Shop Coconut Shower Cream; Güzel köpürüyo, temizlemesi güzel, kokusuna zaten lafımız yok amma velakin şişesinden dolayı sıkmak çok zor. Zaten krem yapıda kendisi kıvamlı, şişe de sert olunca valla kas yaptı parmaklarım :) Tekrar alacağım ürünler arasına adını yazdırdı kendisi. Setin içinden çıkmıştı.

7. The Library Of  Fragrance Sex On The Beach; Bu kokuyu tatilde kullandım, her kokladığımda aklıma tatil gelir :) Bu gereksiz ayrıntıyı da paylaştıktan sonra demek istiyorum ki herkesin sevebileceği bir koku değil. Kokunun adını nereden aldığını tahmin edersiniz :) Sıkın şöyle ortamın havası kokusu değişsin 1 saat üstünüzde kalsın o kadar fazla bir şey beklemeyin.

8. I Love - Strawberries & Milkshake Body Scrub; Watsonslarda satılıyor almayanı dövüyolar :) Bu serinin vücut losyonunu, el kremini, duş jelini ve vücut scrubını aldım. Bunun dışında diğer ürünleri beğendim ama bu ürün sınıfta kaldı. Ürünün içinde tanecik yokki bi kere, sür sür, ovala ovala bir işe yaramıyor. Aldığıma pişman oldum. Yarısını duş kabinimi, küvetimi temizlemek için kullandım :) 

9. The Body Shop Coconut Body Scrub; Ben senin o kokunu, içindeki taneciklerini, kıvamını yerim yerim :) Yazın bir iki kere denedim ama yaz için biraz ağır bi ürün hem kokusu hem de yapısı(kremsi), ama kış için ideal. Heleki duş jeli ve butterı ile kullanırsanız tadından yenmez. Tekrar alıcam. Setin içinden çıkmıştı.

10. Watsons Brightening Body Scrub; Yapısı jel, hafif bi scrub. Çok kötü değil orta seviyede yani. Kıvamı çok akışkan bü yuzden ele alıp kullanmak işkence gelebiliyor ayrıca duşta ıslak elleri kutuya daldırınca ürün hepten cıvıyor. Kokusu güzel. Tanecikleri bol ve orta büyüklükte. Yazın kullanılırsa daha iyi olur bence. Belki tekrar alırım, belki almam bilmiyorum ruh halime bağlı :)

Sizin bu ürünlerden deyenip beğendiğiniz var mı?

Umarım faydalı olmuşumdur, görüşmek üzere canlar, sevgiler, saygılar...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)