İzleyiciler

3 Aralık 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi #16 AMWAY BODY SERIES ROLL- ON

Sizlere uzun yıllardan beri vazgeçmeden kullandığım roll-ondan bahsetmek istiyorum. (Amway markası aslında herkes tarafından bilinmeyen bir marka. Katalog ile satışı yapılıyor. Kaliteli ürünleri var bence. Ballı sabunu, diş fırçası, macunu kullanıp memnun kaldığım ürünler. Bunların dışında mutfak, banyo, yüzey için temizlik ürünleri de var, evde kullanmışlığımız var.) Neredeyse bütün sülale kullanıyor bu ürünü :) Ciddi ciddi iyi bir ürün şaka bir yana. Çünkü gerçekten sürünce kesinlikle ter kokmuyorsunuz. Her sabah tazelemek gerektiği söyleniyor ama ben sadece duştan çıktığımda kullanıyorum. 2 günde bir duş aldığım düşünülürse, her gün kullanıp gözenekleri hepten tıkamanın alemi yok diyorum. Gerçi satıştakiler ter bezlerini tıkamadığını bitkisel olduğunu söylüyor ama, ne kadar doğru bilemiyorum. Terlemeyi önlüyor mu? Çok sıcaklarda hayır tabiki, doğal olarak terliyorsunuz. Ama eskisi kadar değil, altını çizeyim. Ayrıca kesinlikle ter kokusunu önlüyor, en azından bende. Yani ter bezleri kişiden kişiye farklı çalışır, ürün bende %100 işe yaradı diyelim :) Kokusu hafif rahatsız edici değil. Bazen iz yapabiliyor kıyafetlerde (her roll-on gibi). Ürün 100 ml bana yaklaşık 6 ay kadar yetiyor. Ambalajı bildiğimiz 
roll-onlardan farklı değil. Fiyatı 15-20 tl arası değişiyor.

Amway Body Series Roll-on
 Ürün için şunlar söyleniyor;

• Gün boyunca istenmeyen kötü kokulara karşı koruma sağlar.
• Eşsiz Lichen Plus(TM) bileşimidir.
• Kokunun kontrol edilmesine yardımcı olur.
• Nemden uzun süreli koruma sağlar.
• Ağartmayan çabuk kuruyan bir formüle sahiptir.
• Güvenle kullanılır.
• Giysi üzerinde beyaz lekeler oluşmasını en alt seviyeye indirir.
• Tahriş riskini en alt seviyeye indiren formüle sahiptir.
• Tahriş etmez.

Amway Body Series Roll-on
Peki sizin kullanıp memnun kaldığınız markalar hangileri?

Sevgiler, Saygılar...

2 yorum:

  1. içinde kanserojen madde olduğunu bliyor musunuz?? Ben bilmeden bitkisel diye hamileliğim boyunca bunu kullandım. İçindeki madde plesentaya geçiyormuş ve emzirme döneminde süte. Ayrıca meme kanserini tetikliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin? Hayır bilmiyordum, bahsettiğin tehlikeli maddenin ismini öğrenebilir miyim? Hemen araştırmak istiyorum.

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)