İzleyiciler

8 Aralık 2012 Cumartesi

Ürün İncelemesi #30 CLINIQUE ALMOST LIPSTICK BLACK HONEY

Selam herkese,
Clinique markasının bu enteresan rujuna seyahat boy ürünlerden oluşan bir set alışımda sahip olmuştum. Ben bu ürüne ne parlatıcı ne ruj ne de tam anlamıyla nemlendirici diyebilirim :) Zaten Clinique'in de tanımlamasıyla "ne tam ruj ne de tam bir dudak parlatıcısı, ikisinin karışımı ilginç bir ürün." Herkesin dudak rengine göre ürün farklı tonda durabilir kişilerde ama bendeki duruş rengi tam anlamıyla bordoya yakın bir renk. Ama rengini, dudak ürünü emdikçe kaybediyor yani ilk 20 dk rengini görebilirsiniz dudaklarınızda sonrasında hafif parlak ıslak bir görüntüye bırakıyor yerini. Ve en geç 40 dk içinde tamamen emilmiş kaybolmuş oluyor ürün. Sonrasında dudakları hafif nemli bırakıyor. Bu tarz bakım ürünlerini çok seviyorum ben.

Clinique Almost Lipstick Black Honey
 Ürün mini boy. Ben memnun kaldım. Hakkında söylenecek çokta fazla bir şey yok aslında. Bir daha alır mıyım? Kampanyada falan görürsem alırım belki, aslında Chubby Stickleri de merak ediyorum onlardan alma ihtimalim daha yüksek :)
Clinique Almost Lipstick Black Honey

Clinique Almost Lipstick Black Honey
Siz bu ürünü kullanız mı? Yorumlarınız nelerdir?

Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)