İzleyiciler

3 Aralık 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi #17 NEUTROGENA AYAK KREMİ

Aşırı memnun olduğum, severek kullandığım ayak kremimden bahsetmezsem olmazdı :) Kendim beğeniyorum diye herkese aldırıyorum, alıyorum :) Topuklarımda yazdan kalma kuruluklar vardı ve hafif çatlaklar. Alıp denemek istedim. Genelde vazelin kullanırdım, hakkını yemeyelim o da başarılıydı ama Neutrogena'nın bu konudaki başarısı herkes tarafından onaylanmışken denemeden olmazdı. Banyodan çıktıktan sonra yumuşayan topuklarıma hatta tüm ayağıma uyguluyorum. Hatta avuçlarımda kalan fazla ürün olursa dirseklerime sürüyorum. Sonra sıkı bir çorap giyiyorum. Etkisi gözle görülür derecede iyi. Günde iki defa kullanın diyor ama bana her duştan sonra kullanım yeterli geliyor. Aşırı çatlak topuklu ayaklar tabiki daha sık kullanmalılar. Yapısı hafif şeffaf jel gibi, ama krem :) Nasıl bir cümle oldu bu :) Fiyatına gelirsek tabiki hatırlamıyorum, uzunca bir süre önce alındı ama 15-20 tl arasıdır diye tahmin ediyorum. Verilen paraya değer, hem oldukça da bereketli. 
Neutrogena Ayak Kremi 

Sizin kullanıp memnun kaldığınız ayak kremleri nelerdir? Yorumlarınızı merak ediyorum.

Sevgiler, Saygılar...

1 yorum:

  1. el kremı cok ıyı ayak kremnı denemedım ben daha ama guzeldir kesın memnun kaldıgın baska bır urun warmı?

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)