İzleyiciler

4 Aralık 2012 Salı

Ürün İncelemesi #25 PURE BEAUTY SUN PROTECTION COMPACT SPF 40 PA++

Selamlar herkese,
Ürün Pure Beauty nin BB kremini alırken dikkatimi çekti. SPF 40 olması alma sebeplerimin başında gelir. Transparan olmakla birlikte açık tenliler için uygun bir pudra. Yazın sonuna doğru hafif bronzken almıştım o zaman kullandığımda renk olarak oturmamıştı yüzümde açık kalmıştı ama şimdi rengim açıldı tam geliyor cildime. Normal pudralar kadar renk vermiyor ,doğal olarak kapatmıyor, ben sabitleme amacıyla kullanıyorum. Ayrıca gün içinde tazeleyerek parlamayı önlediğimi düşünüyorum. Essence loose powder kullanmadığım zamanlarda kullandım. Essence kadar hafif değil bence. 
Pure Beauty Sun Protection Compact SPF 40 PA++
Ambalajı güzel ve sağlam. İçinde aynası var. Süngeri vardı ama şimdi çöpte. Kutusunu atmadan önce eve gelince içeriğini inceledim (bunu neden satın almadan önce yapmadım bilmiyorum) içinde parabenin her türlüsü bulunuyor. Ayrıca tek renk olması bir eksiklik. Fiyatı 20 tl civarı. 


Pure Beauty Sun Protection Compact SPF 40 PA++

Ben üründen memnun kaldım, arada sırada elim giderse kullanıyorum. Biterse tekrar almam elimde pudralarım var onları bitirmek istiyorum. Peki siz bu ürünü denediniz mi? Kullandıysanız yorumlarınız nelerdir?

Pure Beauty Sun Protection Compact SPF 40 PA++
Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)