İzleyiciler

3 Aralık 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi #20 CLINIQUE DRAMATİCALLY DİFFERENT MOİSTURİZİNG LOTİON

Esasında bu ürün; kuru, çok kuru, kuruya dönük karma ciltler için. Benim cildim karmadan yağlıya dönük. Ama ben bazen sabahları makyajımın yapmadan önce yüzümü nemlendirmek için kullandım, bazen de duştan çıkınca sürdüm cildime. Normalde kuru ciltler için olan nemlendiriciler benim cildimde vıcık vıcık yağlı bir görüntü oluşturur ama bu üründe öyle bir görüntü olmadı. Cildimi yağlandırmadan nemlendirdi. Aldığım bi setten çıkmıştı seyehat boy. Şişesi kullanımını zorlaştırıyor. Sallayarak dökmek gerekiyor bu yüzden çoğu zaman fazla ürün geliyor. Ürün krem yapıda, kıvamı hafif. Büyük boyunu alır mıyım? Sanmıyorum almam yine böyle setten felan çıkarsa kullanırım, cilt tipime uygun nemlendiricileri kullanmayı tercih ediyorum. Bir dahaki sefere jel olan ürününü denemek istiyorum.
Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion
Sizler bu ürün için ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı merak ediyorum.

Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)