İzleyiciler

8 Aralık 2012 Cumartesi

Ürün İncelemesi #31 ELF ALL OVER COVER STICK


Elf All Over Cover Stick
Selam herkese,

Ürünü internetten satın aldım. Hatta ilk bi tane almıştım öyle memnun kalmıştımki hemen 3-5 tane alıp stokladım. Kullandığım renk Rosy Beige. Elimde Light Beige ve Apricot Beige renkleri de var. Satıcıda kullandığım renk kalmayınca deneme amaçlı almıştım diğer renkleri. Aslında hiçbir renk tenime tam anlamıyla uymadı, buna rağmen Rosy Beige cildime en yakın ton olduğundan bu rengi kullanıyorum şimdilik. Bazen renkleri karıştırıp kullandığım da oluyor. Apricot Beige rengi çok açık kaldı bazen göz altlarıma kullanıyorum aydınlık vermesi amacıyla ama yapısı göz altı için biraz kıvamlı. Yani eğer göz altınıza kullanacaksanız iyice yedirmeli ve pudra geçmelisiniz aksi takdirde göz altlarına dolmaya çok müsait, ben pudra geçmeden yapamadığım için bu sorunla pek karşılaşmıyorum.

Resim internetten alıntıdır.

Bence kullandığımız kozmetik ürünlerinden verimlilik almanın en önemli koşullarından biri ürünü uygulama yöntemidir. Ben kapanacak yerin büyüklüğüne ve kusuruna göre uygulama seçiyorum. Bazen parmaklarımla pıtpıt, bazen makyaj süngeri ile hafif pıtpıt, bazen de hatta çoğu zaman Elf Powder Blush kullanıyorum. Kılları ürünü uygulamaya çok müsait. Ürünü kusurlu yerlere sürüp fırçayı hafif dokundurup dağıtıyorum ürünü. Kusurlu bölgenin durumuna göre işlemi tekrarlıyorum. Bazen fondötenin altına ya da üstüne uyguluyorum, tadından yenmiyor :). Ürünümüz hafif yağlı ve kremsi yapıda. Kapatması orta seviyenin üstünde. Ama tek başına bazı durumlarda yeterli gelmeyebilir. Ve üstüne sabitleyici bir pudra şart çünkü az sürüp yedirirseniz ürün bi süre sonra kuruyup uçuyor, yoğun uygularsanız da parlak bir görüntü oluyor cildinizde bu yüzden sabitlemek en iyisi diye düşünüyorum.
Elf All Over Cover Stick
 Aşağıdaki resimde baş parmağımın ve işaret parmağımın arasında olan beni tamamen kapattı. Kokusu fena değil beni rahatsız etmiyor. Yapısı yumuşacık ama rengine göre yapıları değişiyor ne alakaysa :) Yani her renk aynı kıvamda değil.

Elf All Over Cover Stick
 Dediğim gibi yedeklediğim bir ürün. Daha doğrusu benim için, "daha iyisini bulana kadar en iyisi bu" ürünü :)
Elf All Over Cover Stick
 Aranızda bu ürünü kullanan var mı? Yorumlarınızı merak ediyorum.
Elf All Over Cover Stick
Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)