İzleyiciler

3 Aralık 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi #19 BEBAK ACI BADEM MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ

Her zaman elimin altında bulunan bir ürün bu aralar çok sık kullanmasam da bittikçe mutlaka alırım, dursun kenarda ne olur ne olmaz. Ben arada sırada göz makyajımı çıkarmak için kullanıyorum, cilt için kullanamıyorum çünkü cildimde ağır oluyor kuru ciltler için uygun, benim cildim karmadan yağlıya dönük. Bir dönem sürekli kullandım bu ürünü, peş peşe 3 şişe bitirdim, kirpiklerimin uzadığını gözlemledim. Göz makyajımı temizlemede zahmetli olduğundan arada sırada kirpiklerim için yararlı olması açısından kullanıyorum. Gözlere çok kaçırmamaya dikkat edin, krem sonuçta göze kaçınca yakıyor. Eskiler makyaj temizlemede acı badem sütü kullanırlarmış. Nemlendirici olarak da kullanılabilir tabiki ama dediğim gibi kuru ciltler memnun kalır ancak. Bu markanın makyaj temizleme mendilleri de mecvut ama bana mendilleri biraz kuru ve sert geldi, cildi tahriş ediyor bana göre, bir kere kullandım bir daha almadım. El kremini de kullandım, beğenmiştim.
Bebak Acı Badem Sütü
 Yapısı akışkan, pamuğa döküp yayıyorum. sonra gözlerimi ovalama biçiminde temizliyorum. Biraz zahmetli ama, hemen çıkarmıyor maskarayı uğraştırıyor.. Ama temizledikten sonra kesinlikle tahriş etmiyor, yumuşacık bırakıyor. Benim için rahat etmiyor yıkıyorum sonrasında ama, yıkadıktan sonra da nemliliği devam ediyor. Fiyat performans bakımından da gayet başarılı ayrıca.
Bebak Acı Badem Sütü
Siz de bu üründen denediniz mi? Memnun kaldınız mı? Yorumlarınızı öğrenmek isterim.

Sevgiler, Saygılar...

1 yorum:

  1. ben el kremıNı kullandım cok ıyı geldı cokda meMnun kaldım ama sutunu denemedım hıc karma cılt yaglı cılT kullanmasa ıyı olur yaglı yapısı wAr cunku mınık sıvılceler olabılır
    kuru cılTlere tavsıyem olur ama memnun kalırlaR...

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)